اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فرماندار تویسرکان خبر داد

اجرای 500 میلیارد تومان پروژه آب در تویسرکان

فرماندار تویسرکان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی قطعه چهارم چهارخطه تویسرکان به کنگاور گفت: 500 میلیارد تومان پروژه آب در تویسرکان در حال اجراست.

اجرای 500 میلیارد تومان پروژه آب در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حبیب مومیوند بعد از ظهر امروز در مراسم یادگاران شاهد دبیرستان مریم با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا در جهان و منطقه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است اظهار کرد: «استقلال» از شعارهای کلیدی و مهم انقلاب بود که امروز محقق شده است.

وی با اشاره به تلاش رسانه‌های دشمنان در سالگرد 40 سالگی انقلاب برای ایجاد ناامیدی در جامعه و ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: همه بر این باوریم ایران اسلامی کارآمد و توانمند است و حضور مردم نقش‌آفرینی چشمگیری در این مهم داشته است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به قرار گرفتن ایران در بین 10 کشور برتر دنیا در تولید علم و پیشرفت در انرژی هسته‌ای و پزشکی افزود: امروز کشور ما در همه زمینه‌ها پیشرفتی چشمگیر و مثال‌زدنی دارد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب در تویسرکان هیچ زیرساخت خاصی نبود گفت: اکنون از 440 کیلومتر راه در شهرستان 435 کیلومتر آسفالت شده، همچنین چهارخطه شدن مسیرهای تویسرکان به جوکار و تویسرکان به کنگاور در حال اجراست.

فرماندار تویسرکان جایگاه شهرستان را در بخش‌های صنعت و کشاورزی خوب ارزیابی کرد و افزود: امسال 50 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی بزرگ تویسرکان تسهیلات پرداخت شده است.

وی از بهسازی 62 روستای شهرستان خبر داد و با بیان اینکه امروز تمام روستاهای تویسرکان با وجود کاهش بارندگی و مشکل کم‌آبی شبکه آب دارند گفت: روستاها و شهر سرکان، فرسفج و تویسرکان از نعمت گاز برخوردارند آخرین روستای تویسرکان با جمعیتی زیر 20 خانوار هفته دولت امسال گازرسانی شد.

مومیوند با اشاره به طرح خط انتقال آب با اعتبار 20 میلیارد تومان از اجرای 500 میلیارد تومان پروژه آب در تویسرکان خبر داد و ادامه داد: قطعه سوم چهارخطه تویسرکان به کنگاور در حال اجراست و همچنین آغاز عملیات اجرایی قطعه چهارم چهارخطه تویسرکان به کنگاور در دهه مبارک امسال خواهد بود

فرماندار تویسرکان از کلنگ‌زنی مجموعه تولیدی پوشاک برادارن باقری با اعتبار 30 میلیارد تسهیلات و اشتغال برای 400 نفر در تویسرکان سخن گفت و اظهار کرد:59 واحد گلخانه در 23 هکتار گلخانه در تویسرکان فعال است و ما در این زمینه در استان همدان جایگاه خوبی داریم.

وی با اشاره به اینکه تویسرکان 23 درصد از صنایع دستی استان همدان را به خود اختصاص داده گفت: بیش از 12 میلیارد تومان امسال تسهیلات به فعالان مبل و منبت شهرستان تویسرکان دادیم.

 انتهای پیام/89010/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول