اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

بسکتبال آلوده به پرخاشگری

شبه ستاره‌هایی با رفتارهای زننده

شبه ستاره های این روزهای بسکتبال هرچه در بعد فنی پیشرفت می‌کنند، ظاهرا کنترلی بر رفتارهای خود در زمین ندارند!

شبه ستاره‌هایی با رفتارهای زننده

به گزارش خبرگزاری فارس، اعتراض و رفتارهای پرخاشگرانه این روزها در تمام رشته‌های ورزشی ایرانی مُد شده و هر بازیکنی و ورزشکاری خودش را محق می‌داند که به هر حرکتی واکنش نشان دهد و اعتراض شدید کند. صبحت در این گزارش اشاره به بسکتبال دارد؛ رشته‌ای که دانشگاهی بوده و انتظار می‌رود حداقل رفتارهای ناخوشایند کمتر باشد، اما نه تنها اینطور نیست بلکه ملی پوشان و شبه ستاره‌های این روزهای توپ و سبد بیش از همه این رفتارها را انجام می‌دهند.

در بازی روز گذشته شیمیدر و پتروشیمی که حساس ترین بازی لیگ برتر محسوب می‌شد بارها شاهد حرکت چند بازیکن آن در حضور رئیس فدراسیون، سرمربی تیم ملی و ستاره‌هایی همچون صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی و مهدی کامرانی.

شبه ستاره‌هایی که این روزها در تیم ملی بازی‌های درخشانی را انجام می‌دهند، ظاهرا کنترلی روی رفتارهای خود در داخل میدان ندارد و متوجه حضور تماشاگران کم سن و سال در سالن و پخش تلویزیونی مسابقه نیستند.

با اعتراض‌های شدید به سوت‌های داوران با وجود درست بودن قضاوت‌ها مشخص نیست این بازیکنان چه چیزی را می‌خواهند ثابت کنند. مشکلاتی داخل زمین دارند یا مسائل بیرون از زمین روی آنها تاثیر می‌گذارد.

 

رفتارهای روز گذشته یکی دو بازیکنی که چند روز دیگر باید پیراهن تیم ملی را برتن کنند، زننده بود.تاسف بار تر اینکه بازیکنی که نام خود را ملی پوش گذاشته اعتراضش در میدان را با حرکات دست و رو به جایگاهی که رئیس فدراسیون در آنجا نشسته است، اعلام می‌کند، علت چیست؟ آیا رئیس فدراسیون باید وارد میدان شود؟

در مجموع  اعتراض و پرخاشگری در ورزش ایران اپیدمی شده و حالا دیگر مربوط به یکی دو رشته نیست و هر سوتی با اعتراض بازیکنان و مربیان روبرو می‌شود، آن هم بازیکنانی که لباس تیم ملی را برتن می‌کنند و باید الگوی نونهالان و نوجوانان باشند.

به گزارش فارس، محمود مشحون با وجود تمام اشتباهاتی که در دوره ریاست خود داشت به خوبی با این حرکات برخورد می‌کرد و به زبان ساده کسی «جرات» رفتاری خارج از عرف نداشت و  باید دید رامین طباطبایی که این رفتارها را از نزدیک دیده است، چه تصمیمی خواهد گرفت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول