اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

انتخاب یک اسم برای داوطلبان بازی‌های المپیک 2020 توکیو

کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک 2020 توکیو از انتخاب نام داوطلبان در این بازی‌ها خبر داد.

انتخاب یک اسم برای داوطلبان بازی‌های المپیک 2020 توکیو

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو از انتخاب "نام" برای داوطلبان این بازی‌ها خبر داد که قرار است در جریان برگزاری مسابقات کمک کنند.

از بین 4 اسمی که برای داوطلبان در نظر گرفته شده بود این فرصت تا 20 ژانویه وجود داشت تا بهترین اسم انتخاب شود. از بین آراء ماخوذه بین 37 هزار و 739 رای، " Field Cast" با 16 هزار و 187 رای بیشتری درخواستی را داشت و نام داوطلبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 شد.

البته انتخاب داوطلبان شهری توسط دولت کمی متفاوت است آنها با نام "City Cast" معرفی خواهند شد. این داوطلبان در حمل و نقل به توریست‌ها کمک خواهند کرد.

برگزارکنندگان گفته‌اند این اسم‌ها به منظور ایجاد احساس یکپارچگی در میان داوطلبان طراحی شده و تلاش می کنند که نام مستعار به درستی پس از جلسات تمرینی از 9 فوریه به کار گرفته شود.

توشیرو موتو رئیس کمیته سازماندهی بازی‌ها در این باره گفت: ما معتقدیم که هر یک از داوطلبان برای موفقیت توکیو 2020 تلاش خواهند کرد.

وی افزود: ما آمادگی خود را ادامه خواهیم داد تا تمام داوطلبان و کارکنان بازی‌ها برای عشق ورزیدن و افتخار به این اسامی رشد و به موفقیت بازی ها کمک کنند.

انتخاب اسم برای داوطلبان از المپیک 2012 لندن شروع شد. طبق اعلام کمیته سازماندهی بازی‌های 2020 توکیو بیش از 200 هزار درخواست از سوی داوطلبان به این کمیته ارسال شده است. این بازی‌ها روزهای 24 جولای تا 9 آگوست 2020 برگزار خواهد شد. بازی‌های پارالمپیک هم روزهای 25 آگوست تا 6 سپتامبر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول