اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

با اعلام فدراسیون جهانی

شرایط حضور روئینگ‌سواران در المپیک توکیو محدود شد

براساس اعلام فدراسیون جهانی بهترین رنک و مدال در روئینگ می‌تواند در المپیک توکیو حضور داشته باشد.

شرایط حضور روئینگ‌سواران در المپیک توکیو محدود شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی از سال آینده مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو برای ملی‌پوشان روئینگ آغاز می‌شود که شرط حضور در المپیک تغییر کرده و حتی محدودتر از المپیک لندن و ریو شده است.

در حالی که در تعداد سهمیه‌های روئینگ برای کشورها در المپیک 2012 لندن 4 سهمیه بود این تعداد در ریو محدود شد و حالا اعلام شده در المپیک توکیو تنها یک سهمیه در بخش مردان یا زنان به المپیک راه پیدا می‌کند.

تصمیم‌گیری برای حضور در المپیک نیز به این صورت است که بهترین مدال و رنک راهی المپیک خواهد شد. در صورتی که ایران 4 سهمیه بگیرد و یک مدال نقره و 3 مدال برنز باشد طبق اعلام فدراسیون جهانی فقط دارنده مدال نقره به المپیک راه پیدا می‌کند و تفاوتی ندارد این مدال در بخش مردان است یا زنان. این محدودیت ها مربوط به سهمیه قاره ای است.

افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ مردان در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: ایران در صورتی می‌تواند 2 سهمیه در المپیک توکیو داشته باشد که هر دو سهمیه با مدال طلا کسب شده باشند.

ملی‌پوشان روئینگ کشورمان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو از چند روز دیگر تمرینات خود را آغاز می‌کنند. هدایت مردان بر عهده افشین فرزام است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول