اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سعی کردیم مقابل سایپا به بازی برگردیم اما این اتفاق رخ نداد

عطایی: مشکل بزرگ والیبال داوری نیست بلکه چالش ما چیدمان داوران است

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: مشکل بزرگ والیبال داوری نیست بلکه چالش ما چیدمان داوران است که باعث شده لیگ تحت شعاع قرار گیرد که امیدوارم سازمان لیگ و کمیته داوران فکری به حال این وضعیت کنند.

عطایی: مشکل بزرگ والیبال داوری نیست بلکه چالش ما چیدمان داوران است

به گزارش خبرگزاری فارس، بهروز عطایی پس از شکست مقابل سایپا گفت: بازی بسیار خوبی مقابل سایپا انجام دادیم و پیش بینی می‌کردیم کار سختی در مصاف با این تیم داشته باشیم از طرفی هواداران حاضر در خانه والیبال نیز شاهد دیدار زیبایی بودند.

وی ادامه داد: ست دوم کمی دچار مشکل شدیم و به همین دلیل سعی کردم با تعویض تیم را به بازی برگردانم که این اتفاق رخ نداد اما ست‌های اول، سوم و چهارم بازی خوبی انجام دادیم.

سرمربی کاله با اشاره به اعتراضات کادر فنی کاله در زمان بازی به نحوه قضاوت عنوان کرد: متاسفانه اظهار نظر درباره داوری بیهوده است همیشه سعی می‌کنم هیچ صحبتی در خصوص داوری انجام ندهم و تیمم حقش را در زمین بگیرد اما قبل از مسابقه با اکبری در این نکته تفاهم داشتیم که با این داور بازی با مشکل مواجه می‌شود و قاضی میدان توانایی اداره این بازی سنگین را ندارد.

عطایی گفت: داور مسابقه با اشتباهات مستقیم و تاثیرگذار خود یک بازی زیبا را تا جایی دچار چالش کرد که اگر این دیدار در شهرستان برگزار می‌شد می‌توانست جنجال و درگیری‌های زیادی به دنبال داشته باشد.

سرمربی کاله با انتقاد از نحوه قضاوت‌ها اظهار داشت: مشکل بزرگ والیبال داوری نیست بلکه چالش ما چیدمان داوران است که باعث شده لیگ تحت شعاع قرار گیرد که امیدوارم سازمان لیگ و کمیته داوران فکری به حال این وضعیت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول