اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر استان البرز خبر داد

امدادرسانی البرزنشینان به سیستان و بلوچستان/ طرحی برای تأمین وسایل گرمایشی

مدیرعامل هلال احمر استان البرز از برگزاری طرح «ققنوس» توسط خیرین استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف تامین وسایل استاندارد گرمایشی در مدارس سیستان و بلوچستان اجرایی می‌شود.

امدادرسانی البرزنشینان به سیستان و بلوچستان/ طرحی برای تأمین وسایل گرمایشی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر چرخساز پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تمامی همشهریان برای مشارکت در طرح تامین وسایل استاندارد گرمایشی در مدارس ابتدایی سیستان و بلوچستان دعوت کرد و اظهار داشت: این طرح توسط جمعیت هلال احمر کلید خورده است و انتظار داریم با کمک خیرین به نتیجه برسد.

وی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در مدرسه اسوه حسنه زاهدان، گفت: رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور طرحی در قالب ققنوس مطرح کرده است تا با ورود این نهاد مردمی برای کمک به مشکلات این چنینی بتوان اقدام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: بررسی‌های میدانی در راستای ایجاد هماهنگی با آموزش و پرورش استان توسط مسؤولان کشوری انجام شده است.

وی یادآور شد: بر این اساس جمعیت هلال‌احمر در طرحی مشترک سعی دارد تمامی مقدمات تجهیز مدارس ابتدایی فاقد سیستم گرمایشی استاندارد این استان محروم را فراهم کند.

به گفته چرخساز گزارش‌های کارشناسی درباره وضع مدارس و نوع سیستم گرمایشی سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد: این طرح با استقبال تعداد زیادی از هموطنان، خیران و هنرمندان رو به رو شد و جمعیت هلال‌احمر نیز جذب مشارکت‌‌ها را در دستورکار قرار داده است.

وی بیان کرد: هموطنان برای همیاری در این طرح می‌توانند با شماره‌گیری #۱۱۲*۷۸۰* شریک این احسان شوند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول