اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیرکشاورزی عنوان کرد

تولید محصولات کم‌آبخواه توسط کشاورزان ورامینی

معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح‌های ابتکاری کشاورزان و دامداران ورامین در زمینه تولید علوفه بیشتر با آب کمتر از ویژگی‌های اقدامات تولیدکنندگان دشت ورامین است.

تولید محصولات کم‌آبخواه توسط کشاورزان ورامینی

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، عباس کشاورز معاون وزیر جهاد کشاورزی پیش از ظهر شنبه به‌همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از مزارع غلات و کلزای شهرستان ورامین بازدید کرد.

از مزرعه ۴۵۰ هکتاری در روستای خاوه و یک مزرعه ۲۰۰ هکتاری بازدید شد و معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در روند کاشت، داشت و برداشت گندم، جو و کلزای شهرستان ورامین قرار گرفتند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: کشاورزان ورامینی تلاش بسیار زیادی در جهت تولید محصولات کشاورزی می‌کشند که این تلاش جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به کشاورزی مکانیزه بیان کرد: اقدامات بسیاری خوبی جهت اجرای کشاورزی مکانیزه و مدرن در سطح شهرستان ورامین صورت گرفته است که از مسؤولین امر و همچنین کشاورزان به جهت همکاری تقدیر می‌کنیم.

کشاورز با ابراز خرسندی نسبت به تغذیه مناسب محصولات کشاورزی گفت: تولید مواد غذایی سالم جایگاه بسیار مهمی دارد و همگان باید در این خصوص تلاش کنند که کشاورزان و مسؤولین ورامین در این خصوص نیز گام‌های بسیاری خوبی برداشته‌اند.

وی با اشاره به طرح‌های ابتکاری کشاورزان و دامداران ورامین در زمینه تولید علوفه بیشتر با آب کمتر خاطرنشان کرد: روش‌های زراعی ، تناوب در کشت، معرفی ارقام جدید، انتقال تولید علوفه از کشت تابستانی به کشت پاییزه و ترکیب جدید گیاهان برای تولید بیشتر علوفه و آب کمتر از ویژگی‌های اقدامات تولیدکنندگان این دشت حاصل‌خیز است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول