اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

دلیل ندارد در شرایط فعلی پول فدراسیون هزینه اردوی مشترک شود

نصیرپور: یک سری منفعت طلب در مورد جودو نظر می‌دهند/ آنها حتی سواد ورزشی هم ندارند

قهرمان سنگین‌وزن سابق تیم ملی جودو گفت: یکسری منافع‌طلب در مورد جودو اظهارنظر می‌کنند که هیچ تحصیلات ورزشی ندارند و آنها فقط به فکر منافع خودشان هستند.

نصیرپور: یک سری منفعت طلب در مورد جودو نظر می‌دهند/ آنها حتی سواد ورزشی هم ندارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ شایان نصیرپور قهرمان سنگین وزن سابق تیم ملی جودوی کشورمان؛ سال گذشته به دلیل مشکلاتی که با مسئولان فدراسیون وقت داشت، ناچار شد به کشور ترکیه کوچ کند و در نهایت برای ادامه فعالیت خود با مسئولان فدراسیون جودوی ترکیه به توافق رسید. حالا این روزها پس از حضور در مسابقات قهرمانی کشور در ترکیه مجوز حضور در اردوی تیم ملی این کشور را به دست آورده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌شایان نصیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ‌‌‌‌‌در پاسخ به این سوال که گویا شنیده شده شما با یک تیم لیگ برتری در ترکیه ‌به توافق رسیده‌اید و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: بله، با توجه به اتفاقاتی که سال گذشته برایم رخ داد، ناچار شدم به ترکیه سفر کنم و علی‌رغم میل باطنی‌ام برای ادامه فعالیتم در جودو با یک تیم لیگ برتری به نام ازمیر به توافق نهایی رسیدم. ‌خوشبختانه از قراردادی که با این تیم بستم راضی هستم و از لحاظ مالی نیز شرایط خوبی دارم. 

وی در پاسخ به این سوال که شما در نهایت پس از حضور در مسابقات قهرمانی کشور گویا به تیم ملی ترکیه نیز پیوسته‌اید، گفت: ‌من یک مقدار با مشکلات پایان خدمت روبرو بودم، پس از اینکه این مشکل را حل کردم، در مسابقات قهرمانی کشور در ترکیه شرکت کردم و ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در وزن ‌مثبت ۱۰۰ کیلوگرم به مدال برنز رسیدم و به اردوی تیم ملی ترکیه دعوت شدم. هر چند به خاطر اینکه ‌درگیر ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کسب مجوز پایان خدمتم بودم، خیلی نمی‌توانستم تمرین کنم. اگر تمرینات منظمی داشتم،‌ قطعا نتیجه بهتری را می‌توانستم کسب کنم. در حال حاضر نیز قرار است از ماه آینده اردوی تیم ملی جودوی ترکیه آغاز شود که باید کارم را به صورت جدی شروع کنم. قرار است در مسابقات گرند پری آنتالیا حضور پیدا کنیم. 

نصیرپور در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: با مربیان خوب ایرانی در ارتباط هستم و آنها از اینکه توانسته‌ام موفق شوم، خوشحال هستند، هرچند که برخی‌ها در ایران باعث شدند که من به ترکیه سفر کنم. آنها حتی تلاش می‌کردم که من در ترکیه نیز نتوانم موفق شوم. به هر حال من در حال حاضر عضو تیم ملی ترکیه هستم و باید برای موفقیت این تیم تلاش کنم.

وی در واکنش به صحبت‌های عمادی سرپرست فدراسیون جودو مبنی بر اینکه مدعی شده باید هزینه اعزام به اردوی مشترک صرف هزینه ساخت سالن جودو شود،‌ آیا شما با صحبت‌های سرپرست فدراسیون موافق هستید یا خیر، گفت: به نظرم حضور در اردوهای مشترک بین‌المللی مهم است، اما وقتی ما در کشورمان هنوز یک سالن خوب مجهز برای ملی‌پوشان کشورمان نداریم، چه دلیلی دارد به اردوی مشترک به خارج از کشور برویم. اول باید سالن تمریناتمان را مجهز کنیم و بعد از آن راهی اردوهای مشترک شویم. زمانی که در اردوی تیم ملی جودو ایران بودم ما راهی یک اردوی مشترک در ازبکتسان شدیم. من تا آن مقطع فکر می‌کرد "رمز‌الدین"  غول جودوی دنیا است، اما وقتی در همان اردوی مشترک چند بار با او تمرین کردم و موفق به شکست "رمز‌الدین" شدم به خودباوری رسیدم. حضور در اردوهای مشترک این تأثیرات مثبت را هم دارد اما وقتی ما هنوز یک سالن مجهز نداریم چه دلیلی دارد پول فدراسیون را صرف چنین سفرهایی کنیم.

 

نصیرپور در ادامه صحبت‌های خود، گفت: یکسری منافع‌طلب در مورد جودو اظهارنظر می‌کنند که هیچ سواد و تحصیلات ورزشی ندارند و آنها فقط به فکر منافع خودشان هستند. این اظهار نظرها باعث افت جودوی کشورمان می‌شود.

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: برای جودوی کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم جودوی ایران در المپیک نتیجه بگیرد. کاش می‌شد برای کشورمان مبارزه می‌کردم، اما متأسفم که این اتفاق رخ نداد. من تمام تلاشم را کردم تا این اتفاق رخ دهد اما برخی‌ها نخواستند که من در جودوی ایران بمانم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول