اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود تکذیبیه دانشگاه مذاهب اسلامی

شورای نظارت بر دانشگاه‌های هرمزگان خبر فارس را تایید کرد/ فرسودگی اجاق؛ علت سوختگی دانشجویان

شورای نظارت بر دانشگاه‌های هرمزگان، علیرغم تکذیبیه دانشگاه مذاهب اسلامی، خبر فارس را تایید و فرسودگی اجاق گاز را علت سوختگی ۳ دانشجوی این دانشگاه عنوان کرد.

شورای نظارت بر دانشگاه‌های هرمزگان خبر فارس را تایید کرد/ فرسودگی اجاق؛ علت سوختگی دانشجویان

عبدالوهاب سماوی رئیس شورای نظارت بر دانشگاه‌های استان هرمزگان، امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: پیش از وقوع حادثه در خوابگاه دانشگاه مذاهب اسلامی، سه بازدید از این دانشگاه داشته‌ایم و نه تنها مشکلات خوابگاه بلکه مباحث مربوط به حوزه آموزشی، اداری و هیئت علمی را گوشزد و طی نامه‌ای به وزارت علوم منعکس کردیم.

وی با بیان این‌که دانشگاه به هیچ‌کدام از نامه‌ها و اخطارهای ما توجه نکرده است، افزود: چهار هفته پیش وضعیت دانشگاه مذاهب اسلامی در شورای نظارت استانی مورد بررسی قرار گرفت و کتبا به وزارت علوم اعلام کردیم که تا اطلاع ثانوی پذیرش دانشجو انجام نشود.

رئیس شورای نظارت بر دانشگاه‌های استان هرمزگان تصریح‌کرد: دانشگاه مذاهب به لحاظ امکانات، هیئت علمی و خوابگاه بسیار ضعیف است؛ آبگرمن دانشگاه نیز می‌تواند مشکلات جدید خلق کند و با وجود خریداری شدن آبگرمکن جدید، دستگاه قدیمی همچنان در حال فعالیت است.

سماوی اضافه کرد: بسیاری از دانشجویان طی این چند روز با ما تماس گرفته‌اند، ما پیگیری کردیم و در نهایت دفتر نظارت استانی دانشگاه می‌تواند موارد را به وزارت علوم منعکس کند و از دانشگاه مذاهب تهران نیز می‌خواهیم که پاسخگو باشد.

همچنین، سالاری‌پور عضو شورای نظارت بر دانشگاه‌های استان هرمزگان نیز در این خصوص گفت: دستگاه مورد استفاده فرسوده بوده و سهل‌انگاری در تعویض آن، سبب نشت گاز و سوختگی شده است.

وی با بیان این‌که در بازدیدهای طول سال این موارد مورد تذکر قرار گرفته بود، اظهار داشت: فرسودگی و خطرات اجاق‌ گاز توسط دانشجویان نیز پیش از رخداد حادثه به‌ صورت کتبی به اطلاع رئیس دانشگاه و مسوولان مربوطه رسانده شده بود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول