اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اول رئیس جمهور

بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان افتتاح شد

اسحاق جهانگیری که برای افتتاح چند پروژه صبح امروز به کاشان سفر کرده است، بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان را با اعتباری بالغ بر 1650 ميليارد تومان افتتاح کرد.

بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسحاق جهانگیری که برای افتتاح چند پروژه صبح امروز به کاشان سفر کرده است، دقایقی قبل بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان را با اعتباری بالغ بر 16500 میلیارد ریال افتتاح کرد.

نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان، یکی از نیروگاه‌های ایران از نوع سیکل ترکیبی با ظرفیت تولید بیش از 480 مگاوات است که شامل 2 واحد گازی 162 مگاواتی و 1 واحد بخار است. ظرفیت فعلی این نیروگاه 324 مگاوات بود که با راه اندازی بخش بخار این نیروگاه ظرفیت آن به 484 مگاوات خواهد رسید.

بومی‌سازی چدن نشکن بعد از آمریکا

معاون اول رئیس جمهور در ادامه تولید خط لوله پایه برق چدن نشکن را در کارخانه هامون نایزه واقع در کاشان، کیلومتر 14 جاده اردستان افتتاح کرد؛ خط تولیدپایه‌های چدنی  توزیع برق برای اولین بار در ایران و دومین بار بعد از آمریکا در کاشان تولید خواهد شد.

افزایش پوشش فاضلاب کاشان با افتتاح طرح توسعه‌ای

آخرین افتتاح جهانگیری، مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کاشان بود، برای این طرح بیش از بر یک هزار و 330 میلیارد ریال از محل بانک توسعه اسلامی هزینه شد، مرحله نخست اجرای مدول یک تصفیه خانه طرح ملی فاضلاب کاشان سال 90 به بهره برداری رسیده بود. 

با بهره‌برداری از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب کاشان که بخشی شبکه جمع‌آوری این شهرستان به شمار می‌رود ظرفیت تصفیه‌خانه به میزان 20 هزار مترمکعب در شبانه‌روز افزایش یافته که موجب افزایش پوشش جمعیت 100 هزار نفری خواهد شد. 

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول