اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

دبیر فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با فارس:

کنار گذاشتن پتروشیمی از باشگاه‌های جهان ارتباطی به فدراسیون نداشت

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: کنار گذاشتن پتروشیمی از باشگاه‌های جهان ارتباطی به فدراسیون نداشت و ما برای پیگیری مکاتبه هم کردیم.

کنار گذاشتن پتروشیمی از باشگاه‌های جهان ارتباطی به فدراسیون نداشت

مسعود عماری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد کنار گذاشته شدن تیم بسکتبال پتروشیمی از جام باشگاه‌های جهان توسط فدراسیون جهانی اظهار داشت: قبل از اینکه ما متوجه شویم،‌ فدراسیون جهانی خودش در نامه‌ای به باشگاه پتروشیمی اعلام کرده بود که این تیم نمی‌تواند در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند و ما پس از اطلاع از این موضوع، بلافاصله با فدراسیون جهانی مذاکره کردیم که علت چه بوده است.

وی ادامه داد: ما طی نامه‌ای از آنها خواستیم با توجه به اینکه پنجره ششم انتخابی جام جهانی نزدیک است، زمان مسابقات را تغییر دهند، اما آنها اعلام کردند ما می‌توانیم تیم  شما را یک روز زودتر آزاد کنیم تا به مسابقات ملی هم برسد، کل مکاتبه ما همین بود، اما آنها درنهایت پتروشیمی به عنوان نماینده آسیا و قهرمان آفریقا را کنار گذاشتند و قرار شد همانند سال‌های گذشته بین قاره‌های آمریکا، اروپا و میزبان، این رقابت‌ها برگزار شود. 

دبیر فدراسیون بسکتبال تأکید کرد: فدراسیون هیچ تقصیری در کنار گذاشتن پتروشیمی از جام باشگاه‌های جهان نداشت و برخی این موضوع را به اشتباه عنوان می‌کنند. تنها درخواست ما همین تغییر زمان مسابقات بود. 

وی در مورد اینکه شرایط تیم ملی در پنجره ششم و بازی‌های دوستانه چگونه خواهد بود، گفت: اردوهای تیم ملی از دهه سوم بهمن آغاز می‌شود و دو کشور لبنان و اردن پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه داده‌اند و ما هم در حال بررسی آنها هستیم. با توجه به اینکه رفت و آمد به این کشورها طول می‌کشد و باید با دو پرواز برویم، به همین دلیل اعلام کردیم که آنها به ایران بیایند و به زودی از بین لبنان و اردن یکی را انتخاب می‌کنیم. 

عماری در پاسخ به این سؤال که چرا با هر دو کشور بازی نمی‌کنیم، گفت: هرکدام از کشورها که به ایران بیاید خواستار برگزاری دو بازی تدارکاتی است، به همین دلیل اگر هر دو کشور را قبول می‌کردیم باید چهار مسابقه انجام می‌دادیم که خیلی سنگین می‌شد به همین دلیل یک کشور را انتخاب می‌کنیم و  در تهران دو بازی دوستانه خواهیم داشت. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول