اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اندیشکده یقین:

سردار سلیمانی با یک‌هزارم بودجه آمریکا آنها را در منطقه شکست داد

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به شکست آمریکا در منطقه، گفت: سردار سلیمانی با یک‌هزارم بودجه آمریکا، ماتیس را در منطقه شکست داد.

سردار سلیمانی با یک‌هزارم بودجه آمریکا آنها را در منطقه شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین شب‌جمعه در همایش 40 سال بصیرت و حضور که در مسجد جامع زیراب برگزار شد با اشاره به اینکه ابتلاها و فتنه‌ها به عنوان بخشی از سبک زندگی ما است و مومنی وجود ندارد که ابتلا، بلا و فتنه نداشته باشد، اظهار کرد: اگر این ابتلا‌ها در زندگی مؤمن فهم شود، تحمل آن آسان‌تر می‌شود.

وی افزود: خداوند در قرآن نگرانی، گرسنگی، نقص در مال، نفس و ثمرات را به عنوان امتحان معرفی می‌کند و هر چه سطح مردم بالاتر برود آزمایش‌ها هم سخت‌تر می‌شود.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه هیچ پیامبر و امام معصومی در تاریخ انبیا و ائمه امکان 40 سال حکومت دینی برای او به وجود نیامد، اضافه کرد: مردم در هر مرحله امتحان بزرگتری دادند و رتبه انقلاب اسلامی بالاتر رفته است.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع)، خلط حق و باطل را فتنه تعریف کردند و به قول بزرگان، حق را آنقدر بگویید تا معروف شود و باطل را آنقدر بزنید تا انکار شود،گفت: شاهد معروف‌شدن برخی منکر‌ها هستیم.

دستپخت تبلیغات صدا و سیما دکترای بیکار است

رئیس اندیشکده یقین، نظام بانکی و مالی فعلی کشور  را نظام ربوی توصیف کرد ادامه داد: این رویه جنگ با خدا است و حفظ حدود الهی که سلبی یا ایجابی است از وظایف مؤمنین است.

وی "نزول" را شکل ساده ربا‌خواری برشمرد و تصریح کرد: در سال‌های 1395 و 1396 توسط 7 مرجع 110 بار ربوی بودن سیستم بانکی بیان شده است.

عباسی در این زمینه با بیان اینکه ارزش پول ایران به شدت پایین آمد و در داخل جنگ دیگری با نام ربا و جنگ با خدا داریم، یادآور شد: امام خمینی(ره) 34 سال پیش در سال 1363 فرمود که اگر در بانک ما ربا بماند، جمهوری ما اسلامی نیست.

وی با اعلام اینکه بودجه صدا و سیما توسط 500 میلیارد تومان از تبلیغات بانک و 500 میلیارد هم از مؤسساتی آموزشی است و علمی که با تیک‌زدن است، خاطر نشان کرد: شاهد حضور 200 هزار نفر فارغ‌التحصیل دکترای بیکار هستیم که 24 سال درس خواندند و بلد نیست که نان در آورد در حالی که کسی که در گذشته سیکل یا دیپلم داشت، دارای ارزش بالایی بود و این مسئله دستپخت تبلیغات صدا و سیما برای تبلیغ مؤسسات آموزشی و دکتری بیکار است.

 

عباسی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اقتصاد جهان را رو به افول نامیدند چون بعد از پیمان «برتون وودز» و قطع ارتباط دلار توسط آمریکا دیدیم پول در واقع رسیدی بود که طلا در بانک مرکزی پشتوانه آن بود، گفت: این مسئله مانند آن است که کتی که را به خشکشویی می‌دادیم و رسید می‌گرفتیم ولی اگر چند کپی از رسید بزنیم، پشتوانه آن یک کت است.

کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به نظر پرفسور کورتن که خلق پول را خلق ثروت نمی‌داند بلکه خلق بدهی تعریف می‌کند، تصریح کرد: اروپا، چین، ژاپن و ایران هم اقدام به چاپ پول دست زدند و مانند افرادی که روی درخت نشستند که شاخه‌ای را که روی آن نشستند را می‌برند.

وی با بیان اینکه هر جا حق و باطل قاطی شود، فتنه ایجاد می‌شود و بانک و تبلیغات فتنه است، اضافه کرد: «فتنه عصری» به وجود بیاید که 7 مرجع درباره ربا نظر می‌دهند و جامعه تکان نمی‌خورد ولی در زمانی که استعمال توتون جنگ با امام زمان(عج) بیان شد، در کاخ ناصرالدین‌شاه هم قلیان‌ها شکسته شد.

دیدار 470 مقام خارجی با مقام معظم رهبری

وی با اشاره به اینکه 40 سال انقلاب اسلامی در دوره پیامبر و امام معصومی تکرار نشد و البته دوره حضرت سلیمان که اراده الهی در اختیارش بود مدلی از حکومت حضرت در آخر زمان است و در انقلاب اسلامی ایران به دلیل حمایت مردم و 40 سال تهدید، تطمیع، ترور و تحریم را تحمیل کردند، گفت: نائبان رسمی و مخفی امام عصر که 61 زعیم بدون وقفه مدیریت کرد که نخ تسبیح عمل حضرت امام عصر(ع) است.

عباسی با اشاره به اینکه  اتاق کوچکی که اتاق جلسات مقام معظم رهبری با مقامات خارجی است، گفت: تاکنون در 30 سال اخیر 470 نفر از مقام‌های مختلف جهان به دیدار ایشان آمدند و هیچ پیامبر و امام معصومی این امکان برایشان مهیا نشد که بنشینند که سران مملکت‌ها به دیدار آنها بیایند.

وی با بیان اینکه پیامبران و ائمه معصوم مردمی مانند مردم ما را نداشتند و حتی به اندازه جمعیت حاضر در مسجد جامع زیراب سوادکوه هم یارانی نداشتند، افزود: از سال 1357  تاکنون 14 هزار و 400 روز و 345 هزار ساعت از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد که 345 هزار شهید و به عبارتی به ازای هر ساعت یک شهید برای انقلاب اسلامی تقدیم شد و انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر رکوردی زد که دشمنان چشمان‌شان کور شده است.

سردار سلیمانی با یک هزارم بودجه آمریکا، ماتیس را در منطقه شکست داد

 

کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه 9 دی ماه سال 1388 و وقایع بعد از سال 1378 مانند حجامت بود که خون کثیف خارج شد،گفت: موضع رهبری و ولایت تثبیت شد و دشمنان دچار افسردگی شدند.

وی با اعلام اینکه کینه نسبت به جریان انقلابی درباره قضیه کربلای 4 بیان شد، خاطر نشان کرد: در 8 سال دفاع مقدس ما پایین‌ترین تعداد تلفات را شاهد بودیم این در حالی بود که در جنگ جهانی دوم تعداد 52 میلیون نفر در 5 سال کشته شدند.

عباسی با اشاره به اینکه عرض جبهه ما هزار و 200 کیلومتر از پیرانشهر تا دهنه فاو بود، اضافه کرد: این میزان مساحت عرض کل اروپا بود و با نسبت و فرماندهان ما در 8 سال دفاع مقدس با حداقل تجهیزات جنگی را با 220 هزار شهید به نتیجه رساندند.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه ترامپ در فروردین‌ماه گفت که 7 تریلیون دلار در عراق و سوریه خرج کردیم و سودش را ایران برد، بیان کرد: ژنرال 4 ستاره «ماتیس» که همه فرودگاه‌های منطقه، سازمان ملل و حق وتو و تجهیزات در دستش بود در برابر 70 میلیون دلار سردار سلیمانی شکست خورد و این شکست کار خدا بود و به عبارتی سردار سلیمانی با یک هزارم بودجه امریکا، ماتیس را در منطقه شکست داده است.

عباسی با اشاره به اینکه خاتمی گفت که رئیس جمهور تدارکاتچی است ولی در دوره‌های بعد پشت موسوی و روحانی قرار گرفت پس دروغ گفته بود، اظهار کرد: اصلاح‌طلب‌ها شعارهایی بزرگ دادند تا رای بگیرند و بعد از اینکه نتوانستندکاری انجام دهند می‌گویند که رهبری نمی‌گذارد.

 

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلب‌ها مسله خود را در 3 موضوع روشن کنند که آیا قانون اساسی و ولایت فقیه و بنیان‌های اسلامی را قبول دارید، ادامه داد:  ما از شما غیر آن را دیدیم و اصلاح‌طلب‌ها از قانون اساسی خروج کردند و در طول 21 سال گذشته ولایت فقیه و مبانی دینی و حقوق اساسی را رد کردند و از جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع نکردند.

عباسی گفت: اصلاح‌طلب‌ها اول خودشان را برای نظام اثبات کنند و نسبت خود را با مبانی اسلام و قانون اساسی و ولایت فقیه مشخص و سپس ادعا کنند.

 

سید‌موسی حسین‌نژاد فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سوادکوه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خیر‌مقدم به سخنران مراسم دهه بصیرت در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه همه ما دغدغه انقلاب اسلامی داریم و جنس ما جنس پاسداری از انقلاب اسلامی است، گفت: کسی نیست که شهدای شهرستان را نشناسند و پرچم هر شهیدی توسط فرد دیگری به اهتزاز در می‌آید.

 

کارنامه درخشان شهرستان سوادکوه در حفاظت از انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه حضور در آرایش‌های سیاسی با اعتقاد به اصول نظام اسلامی و ولایت فقیه مورد قبول است، افزود: آرایش‌های سیاسی داخل نظام برای مقابله با دشمنان معتقد به بسیج همگانی هستند، افزود: کسانی که در داخل نظام فعالند به مشابه انگشت‌های دست هستند که وقتی با هم هستند، مشت می‌شوند و دهان دشمن را خرد می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه موضوع آتش به اختیار مورد نظر مقام معظم رهبری هم در راستای حفاظت از انقلاب اسلامی است، گفت: بصیرت‌افزایی یک ضرورت و نیاز است و ستاد برگزاری گرامیداشت هفته بصیرت با همکاری هیأت رزمندگان شهرستان از حسن عباسی دعوت کرد تا در مسجد جامع زیراب سخنرانی کند. 

عکس‌ها: مهر‌علی رهنمای

گزارش: عمران اکبرنژاد

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول