اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

هشدار دادستان ایلام درباره استفاده شخصی از خودرو دولتی/ 16 کارمند متخلف دادگاهی شدند

دادستان استان ایلام گفت: تاکنون با حدود ۱۶ کارمند و مدیر متخلف که از ماشین های دولتی استفاده شخصی کرده‌اند و سرنشینان آن افراد غیر اداری بوده‌اند برخورد شده و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.

هشدار دادستان ایلام درباره استفاده شخصی از خودرو دولتی/ 16 کارمند متخلف دادگاهی شدند

افشار خسروی زاد دادستان مرکز استان ایلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و هم چنین تاکیدات نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه ایلام و مطالبات عمومی جامعه در برخورد با کارکنان ادارات و مدیرانی که از خودروهای دولتی استفاده شخصی می‌کنند برخورد جدی قضایی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: تاکنون با حدود ۱۶ کارمند و مدیر متخلف که از ماشین‌های دولتی استفاده شخصی کرده‌اند و سرنشینان آن افراد غیر اداری بوده‌اند برخورد شده و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.

دادستان مرکز استان ایلام تاکید کرد: به همه ضابطین عام و خاص قضایی دستور داده‌ایم از این به بعد مصادیق ممنوع اعم از استفاده خودرو پلاک قرمز به عنوان سرویس مدرسه یا استفاده از آن جهت امورات و مسائل شخصی مانند خرید یا موارد غیر قابل گذشت مثل روئیت ماشین‌های دولتی در کوه و دشت به شدت برخورد کنند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول