اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

وزارت و کمیته نگاه مثبتی به کاراته د ارند

آشوری: کاندیدای ریاست کاراته نمی‌شوم/ در بودجه یک بحث فوق‌العاده برای بانوان در نظر گرفته‌ایم

سرپرست فدراسیون کاراته گفت: ماموریت دارم امور برگزاری مجمع کاراته را بر عهده داشته باشم و کاندیدای ریاست نخواهم شد.

آشوری: کاندیدای ریاست کاراته نمی‌شوم/ در بودجه یک بحث فوق‌العاده برای بانوان در نظر گرفته‌ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک امروز با حضور سرپرست فدراسیون کاراته در کمیته ملی المپیک برگزار شد و در پایان این جلسه محسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود،. نگاه‌ها بسیار نگاه خوبی به کاراته بود و این موضوع برای ما غرورآفرین بود که مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نگاه مثبتی به کاراته دارند. این موضوع کار ما را هم سخت می‌کند. باید جوابگوی اعتماد این عزیزان باشیم.

آشوری در ادامه صحبت‌های خود گفت: من در این جلسه شرایط کسب سهمیه المپیک را ارائه کردم و شرایط تک تک بازیکنان را برای کسب سهمیه و مدال المپیک مطرح کردم که نیازهایی را دارند. فرایندی که فدراسیون جهانی اعلام کرده را در این جلسه مطرح کردم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌بنده در جلسه اعداد و ارقام را اعلام کردم و با گشاده رویی از سوی مسئولان ورزش روبرو شدیم. انشاالله با نگاه 70 تا 80 درصدی اعتبار را به ما می‌دهند.

سرپرست فدراسیون کاراته در پاسخ به این سؤال که آیا بودجه فدراسیون کاراته نسبت به دوره قبل ارتقا خواهد داشت یا خیر، گفت: حتما بودجه بیشتر خواهد شد. ما 12 اعزام را در سال 2019 داریم و باید در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم تا از رقبا عقب نمانیم. حضور در این رقابت‌ها هزینه زیادی دارد و باید ما در این رویدادها حضور پیدا کنیم. مسئولان برای کمک به ما قول مساعد داده‌اند که نهایت همکاری را داشته باشند.

آشوری در پاسخ به این سؤال که ثبت نام در انتخابات فدراسیون کاراته به چه شکلی پیش می‌رود،‌گفت: در هر صورت ثبت‌نام‌ها صورت گرفته تا 12 دی ماه نیز ثبت‌نام انجام می‌شود. بنده ماموریت دارم امور برگزاری این مجمع را بر عهده داشته باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما در انتخابات ریاست فدراسیون کاراته ثبت‌نام خواهید کرد، گفت:‌من کاندید نمی‌شوم. ماموریت من برگزاری مجمع است.

سرپرست فدراسیون کاراته در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد شرایط بانوان برای کسب سهمیه المپیک در جلسه امروز قول‌هایی داده شد یا خیر،‌گفت: شرایط بانوان با شرایط مردان یکی نیست اما این بدان معنا نیست که آنها تلاش نخواهند کرد. اگر زیرساخت‌ها فراهم شود و فضا در بانوان مهیا شود، آنها نیز می‌توانند افتخارآفرینی کنند. در بودجه هم یک بحث فوق‌العاده برای بانوان در نظر گرفته‌ایم، چنانچه در 12 فرصت کسب سهمیه المپیک شانس کمی داشته باشیم می‌توانیم در اردیبهشت ماه سال 1399 در مسابقاتی که به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود، شانس کسب سهمیه خود را در رقابت‌ها امتحان کنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول