اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کرمانشاه میزبان مسابقات کشتی آزاد جام تختی شد

شهر کرمانشاه به عنوان میزبان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی انتخاب شد.

کرمانشاه میزبان مسابقات کشتی آزاد جام تختی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی اوایل و اواسط بهمن‌ماه جاری به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود که شهر کرمانشاه به عنوان میزبان مسابقات کشتی آزاد انتخاب شد.

پس از امضاء تفاهم نامه میان استاندار کرمانشاه و سرپرست فدراسیون کشتی رقابت‌های کشتی آزاد 18 و 19 بهمن ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

* بازوند: کشتی جایگاه ویژه ای بین مردم دارد

بازوند استاندار و رحیمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه عصر امروز (دوشنبه) با حضور در محل فدراسیون کشتی ضمن دیدار با بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون، تفاهم نامه میزبانی کرمانشاه از سی و نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی را امضاء کردند.

هوشنگ بازوند در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه ورزش کشتی در بین مردم ایران و بالخصوص کرمانشاه گفت: تمام مسئولان و امکانات استان را بسیج می‌کنیم تا میزبان شایسته‌ای برای جام معتبر جهان پهلوان تختی باشیم. مردم کرمانشاه علاقه ویژه‌ای به کشتی دارند و امیدوارم با حضور کشتی‌گیران خارجی و مدعیان داخلی، شاهد مبارزات خوب و تماشاگرپسندی در این مسابقات باشیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول