اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری سوژه مردم: پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در همدان چه زمانی اجرایی می شود؟

فارس من| پرداخت کرایه تاکسی در 3 خط همدان الکترونیکی می‎شود

مدير معاونت تاکسيرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: اجرای پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در مرحله اول در سه خط هنرستان، سعیدیه و پردیس به صورت پایلوت انجام می‌شود.

فارس من| پرداخت کرایه تاکسی در 3 خط همدان الکترونیکی می‎شود

میلاد کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی مدتی است که آغاز شده و به زیرساخت‌هایی نیاز دارد اظهار کرد: با بانک شهر توافقنامه‌ای اجرایی منعقد شده و سه خط هنرستان، سعیدیه و پردیس به عنوان پایلوت انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای الکترونیکی کردن کرایه اتوبوس‌ها با بانک شهر تجربه موفقی به دست آمده است، افزود: بانک شهر در مناطق مختلف شهری مراکز شارژ کارت‌های الکترونیکی را تعبیه کرده است.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا شهرداری همدان با بیان اینکه سه خط هنرستان، سعیدیه و پردیس به عنوان پایلوت انتخاب شده است تصریح کرد: در فاز اول 105 خودرو به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده و اقدامات اولیه مانند افتتاح حساب برای خودروها انجام شده و به دنبال اختصاص دستگاه‌های کارتخوان به تاکسی‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای دستگاه‎های کارتخوان، ودیعه‌ای از تاکسی‌داران دریافت نمی‌شود ادامه داد: کارت‌های عضو شتاب و کارت‌های الکترونیکی پرداخت کرایه در دستگاه‌های تاکسیرانان قابل استفاده است.

کریمی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در سطح کشور اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: اجرای آزمایشی این طرح باعث می‌شود خطاها و کاستی‌های آن مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه به زودی اجرای بخش پایلوت اجرایی می‌شود، گفت: با اجرای این طرح مشکل تأمین پول خرد برطرف خواهد شد.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا شهرداری همدان با بیان اینکه تاکسی‌ها به بخش خصوصی تعلق دارند، اظهار کرد: نمی‌توانیم اجبار کنیم اما 98 درصد تاکسی‌ها علاقمند به الکترونیکی کردن کرایه هستند تا معضل پول نقد را برطرف کنند.

موضوع «الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی» یکی از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من با عنوان « پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در همدان چه زمانی اجرایی می شود؟» است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول