اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صمیمی در گفت‌وگو با فارس:

مسئولان پیگیر وعده‌های عملی نشده دوومیدانی باشند/ 100 مدالم 50 هزار تومان نمی ارزد

نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: امیدوارم مسئولان ورزش پیگیر وعده‌های عملی نشده در دوومیدانی باشند و با دید بازتر شرایط این رشته را رصد کنند.

مسئولان پیگیر وعده‌های عملی نشده دوومیدانی باشند/ 100 مدالم 50 هزار تومان نمی ارزد

محمد صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط خودش و  وضعیت دوومیدانی کشور صحبت‌هایی را داشت که در زیر می‌خوانید:

* بزرگترین اشتباه زندگی‌ام حضور در دوومیدانی بود!

متأسفانه شرایط دوومیدانی اصلا خوب نیست و ما هم فعلا کار خاصی انجام نمی‌دهیم، نه اردویی وجود دارد و نه مسابقه‌ای، الان که فکر می‌کنم می‌گویم بزرگترین اشتباه زندگی‌ا م این بود که به دوومیدانی آمدم، وقتی با چندین مدال آسیایی و جهانی هیچ حمایتی وجود ندارد، به نوجوانان و جوانانی که می‌خواهند به سمت این رشته بیایند توصیه می‌کنم که آینده خودشان را خراب نکنند، نه حقوقی وجود دارد، نه قراردادی با باشگاه‌ها، هیچ چیز سرجایش نیست، من امسال رکوردم بیش از ۶۱ متر بود اما به اردو دعوت نشدم، البته دعوت می‌شدم هم نمی‌رفتم چون اصلا شرایط اردوها خوب نیست. هیچ احترامی دیگر در این رشته وجود ندارد. 

* از سال 83 مدال گرفته‌ام اما هیچ احترامی وجود ندارد

وی ادامه داد: از سال ۸۳ مدال می‌گیرم و این مدال ها بیش از 100 مورد است اما برای چه کسی ارزش دارد؟ من فقط مدال المپیک ندارم و تأسف می‌خورم که برای چه این کارها را انجام داده‌ام، همه این مدال‌ها را جمع کنم و بخواهم بفروشم ۵۰ هزار تومان هم نمی‌شود، آن زمانی که پرچم ایران را بالا می‌بردیم، همه پشتش پنهان می‌شدند، اما حالا کسی احترام نمی‌گذارد و همه انتخاب‌ها و تصمیم‌ها سلیقه‌ای شده است. 

نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا عنوان کرد:‌ باشگاه خوب و اسپانسری که در انتخابات از آن حرف می‌زدند، کجاست؟ الان حقوق ورزشکاران قطع شده و قرارداد باشگاه‌ها هم یک‌سوم 5 سال پیش شده است، نمی‌دانم چرا مسئولان رده بالای ورزش چشم‌شان را به این شرایط بسته‌اند؟ شنیده‌ام در اردوها غذاهایی می‌دهند که اصلا مناسب نیست، با این شرایط یک ورزشکار چطور می‌خواهد مدال‌آوری کند؟ 

وی با اشاره به اینکه در لیگ طلایی و قهرمانی کشور مقام آوردم اما یک ریال هم تاکنون نگرفته‌ام، فقط می‌خواهم بدانم با این کارها هدفشان چیست؟ امسال هم یک ریال هم برای من هزینه نکردند، و من خودم با خرج خودم بالای ۶۱ متر رکورد زدم. 

* پیشنهاد باشگاه‌ها از سال 86 هم پایین‌تر است/ حداقل بگویند نتوانستیم

دوومیدانی کار کشورمان در پاسخ به این سؤال که چرا امسال در لیگ شرکت نکردید، گفت: پیشنهاد داشتم اما برای هر امتیاز ۲۰۰ امتیاز می‌دادند، در مجموع اگر ۳۰ امتیاز کامل را می‌آوردم، ۶ میلیون تومان می‌شد که ۱۰ درصد آن هم به مالیات تعلق می‌گیرد، من در سال ۸۶ هم که رده جوانان بودم همین مبلغ را می‌گرفتم، آیا این بود وعده‌های کسی که در انتخابات برنده شد؟ کیهانی قول‌هایی که در کمیته ملی المپیک برای جذب اسپانسر هم می‌داد، عملی نشد و تغییرش دادند. او اگر نمی‌تواند کاری کند، حداقل اعلام کند و بگوید چیزی که می‌خواستیم نشد. 


* مسئولان پیگیر وعده‌های عملی نشده کیهانی باشند/ دوومیدانی دلسوز می‌خواهد

صمیمی عنوان کرد:‌ هر کسی می‌خواهد پرتاب دیسک را با من کار کند، می‌گویم وقت خودت را هدر نده چون به درد نمی‌خورد، وضعیت من را با 100 مدال نگاه کن و این رشته را ادامه نده. امیدوارم مسئولان رده بالای ورزش با دید بازتر شرایط دوومیدانی را نگاه کنند و ببینند وعده‌های کیهانی به کجا رسید و چرا عملی نشد؟ دوومیدانی یک فرد دلسوز می‌خواهد نه کسی که به فکر خودش باشد. ما که دیگر کلا ناامید شدیم و نمی‌دانیم این شرایط تا کی می‌خواهد ادامه پیدا کند. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول