اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اتحادیه جهانی کشتی:

تورنمنت بین‌المللی جام شاهد می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر کشورها باشد

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در مسابقات بین‌المللی جام شاهدبا اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در ارومیه، گفت: تورنمنت بین‌المللی جام شاهد می‌تواند الگوی مناسبی از نظر نحوه برگزاری و تیم‌های شرکت کننده برای دیگر کشورها باشد.

تورنمنت بین‌المللی جام شاهد می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر کشورها باشد

«چارلز‌ویلت» ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار‌ فارس در ارومیه اظهار کرد: به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی از نحوه برگزاری مسابقات شاهد در ارومیه رضایت دارم و به نظر من شاهد مسابقات جذاب و دیدنی بودیم.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی ایران در کنار دعوت از تیم‌های برتر دنیا در جهت توسعه کشتی در سراسر جهان از برخی کشورهای توسعه نیافته نیز دعوت کرده بود که این کار می تواند در جهت رشد رشته ما در سطح دنیا موثر باشد.

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام شاهد تصریح کرد: مسابقات از نظر فنی نیز در سطح مناسبی برگزار شد و انجام رقابت ها به صورت تیم به تیم نیز باعث شد مسابقات به شکل زیباتری انجام شود.

«چارلز‌ویلت» با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی جام شاهد در ایران خاطرنشان کرد: تورنمنت بین المللی جام شاهد می‌تواند الگوی مناسبی از نظر نحوه برگزاری و تیم های شرکت کننده برای دیگر کشورها باشد.

وی افزود: سطح برگزاری و سازماندهی این مسابقات به گونه‌ای بود که من هیچ مشکلی در آن ندیدم و این رقابت‌ها در سطح استانداردهای بالای جهانی از سوی ایران برگزار شد، پس به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی گزارش مثبتی را در مورد سطح کمی و کیفی این رقابت‌ها به اتحادیه جهانی ارائه می‌دهم.

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام شاهد گفت‌: استعدادها و پشتوانه‌های حاضر در این رقابت‌ها می‌توانند در المپیک‌های آینده برای کشورهای خود مدال آور باشند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول