اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

محصولات فروشگاه یکنام

در این سال ها که تکنولوژی وارد تمامی شاخه های فروش در دنیا شده است از لوازم خانگی و لوازم صوتی تصویری هم مستثنی نبوده است و به همین دلیل با توجه به تعدد برندهای مختلف کار برای خرید مردم با توجه به این فناوری های متنوع سخت شده است.

محصولات فروشگاه یکنام

به همین دلیل ما امروز برای شما فروشگاه هایی را در نظر گرفتیم که در زمینه فروش لوازم خانگی جز یکی از فروشگاه های برتر می باشد و قیمت هایی که این فروشگاه بر روی محصولات خود قرار داده است بسیار عالی و باورنکردنی می باشد.

در ادامه می توانید با این فروشگاه که به نام فروشگاه اینترنتی یکنام شناخته می شود بیشتر اشنا شوید.

محصولات فروشگاه یکنام چیست ؟

این فروشگاه در زمینه لوازم خانگی و صوتی تصویری و همچنین لوازم سرمایشی گرمایشی در حال فروش می باشد که در پایین می توانید با شاخه های فروش ان بیشتر اشنا شوید.

لوازم خانگی : لوازمی نظیر یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و مایکروویو و جاروبرقی و سرخ کن و کولر گازی و تلویزیون می باشد.

لوازم صوتی تصویری : لوازمی نظیر تلویزیون و سینما خانگی و میز تلویزیون و دستگاه های دی وی دی پلیر و بلوری پلیر و لوازم جانبی می باشد.

 

سرمایشی گرمایشی : لوازمی نظیر کولر گازی و بخاری و اسپلیت و کولر گازی های ایستاده و غیره می باشد.

نحوه خرید از این فروشگاه اینترنتی یکنام

به عنوان مثال اگر بخواهید یک ماشین لباسشویی دوو را خرید نمایید فقط کافیست که وارد این سایت شوید و سپس از منوی ان وارد قسمت ماشین لباسشویی دوو شوید و با زدن دکمه “ خرید “ خیلی راحت سفارش خود را ثبت کنید و در هر جای ایران که باشید در کمتر از ۲۴ ساعت تحویل بگیرید و چنانچه در شهر تهران باشید در کمتر ۲ الی ۳ ساعت کالای خود را درب منزل تحویل گرفته و سپس پرداخت خود را انجام دهید.

مجوزهای فروشگاه یکنام

فروشگاه یکنام دارای تمامی مجوزها از وزارت صنعت و معدن و تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد و جواز کسب و همچنین درگاه های پرداخت از بانک های پارسیان و ملت می باشد.

شما باز هم کافیست که برای دیدن تمامی این مجوز ها وارد فروشگاه اینترنتی یکنام شوید و در انجام در قسمت ها مختلف سایت انها را مشاهده نمایید.

حضور در شبکه سه سیما

به لطف خداوند و با یاری شما عزیزان فروشگاه اینترنتی یکنام توانست با قرار گرفتن در بین فروشگاه های برتر لوازم خانگی در شبکه سه سیما به نمایش در بیاید که ویدیوی مصاحبه ان با جناب اقای تعالی مدیریت فروشگاه را می توانید مشاهده نمایید.

فروش اقساطی لوازم خانگی

این فروشگاه برای خرید لوازم خانگی و جهیزیه عروس نیز شرایط بسیار عالی را قرار داده است که فقط کافیست که وارد این سایت شوید و یا با تماس تلفنی با کارشناسان فروشگاه از شرایط ان اگاه شوید و یا اینکه بر روی سایت یکنام موارد مورد نظر را مطالعه نمایید.

گارانتی ۷ روزه مرجوع کالا

همانطور که از عنوان پیداست فروشگاه یکنام دارای گارانتی ۷ روزه مرجوع کالا می باشد که میتوانید شرایط کامل فروشگاه را در مورد ضمانت مرجوع کالا بخوانید که اگر دستگاهی معیوب باشد از طریق خودمان و همچنین شرکت گارانتی کننده پیگیری خواهد شد.

چرا خرید از فروشگاه یکنام

در ابتدا باید بگوییم که این فروشگاه همانطور که بررسی شد دارای تمامی کالاهای اورجینال با گارانتی های اصلی می باشد.همچنین مشخصات و بررسی هایی که کارشناسان این سایت از محصولات قرار داده اند شما را در امر خرید راهنمایی کرده و می توانید با مطالعه این بررسی ها کالای مورد نظر خود را به بهترین نحو خرید کنید.

در مورد قیمت های این فروشگاه در بررسی های انجام شده می توان به این نتیجه رسید که بسیار عالی می باشد و به فرض مثال شما اگر قیمت تلویزیون یا قیمت یخچال و ماشین لباسشویی و هر محصول دیگر را از این فروشگاه را با جاهای دیگر مقایسه کنید متوجه گفته های ما خواهید شد.

همچنین ارسال محصولات بسیار سریع بوده و همانطور که در قبل هم گفته شد اگر در تهران باشید تا ساعاتی بعد و اگر در شهرستان باشید در کمتر از ۲۴ ساعت تحویل خواهید گرفت.

در اخر به این موضوع هم اشاره می کنیم که شاید بدانید که در این سال ها خرید حضوری بسیار کاهش یافته است که این خبر بسیار خوشحال کننده می باشد و علت این گفته ما این می باشد که در خرید اینترنتی با چشمانی بازتر خرید لوازم خانگی خود را انجام خواهید داد.

بزارید این موضوع را با یک مثال برای شما باز کنیم و اصلا مثالی واقعی را برای شما خواهیم زد.چندین سال قبل یکی از اقوام ما که قصد خرید تلویزیون را داشت وارد بازار لوازم خانگی شد و متاسفانه بعد از چندین هفته از انتخاب خود دورتر می شد و در صحبت هایی که با ایشان انجام می دادیم متوجه شدیم که ایشان در هر فروشگاهی که پا می گذاشتند فقط از هر مدل تلویزیون, اطلاعاتی نظیر سایز ان و HD و Full HD بودن ان را می دانستند; اما با وارد شدن فروشگاه های اینترنتی و قرار دادن مشخصات بسیار عالی و بررسی های موشکافانه دید مردم از خرید شان بازتر شد که این مزیت در مورد تمامی لوازم دیگر هم صدق می کند و به فرض مثال برای خرید یخچال و خرید ماشین لباسشویی و هر کالای دیگری هم می توانید مشخصات و اطلاعات بسیار دقیقی را دریافت کنید.

البته این یکی از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی می باشد و به فرض مثال صرفه جویی در وقت شما و جوابگویی بسیار عالی هم در موارد بسیار مهم در خرید از فروشگاه های اینترنتی می باشد.


این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول