اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمان

امام جمعه کرمان:

تفکر بسیجی متکی بر ولایت‌پذیری و عدالت‌خواهی است / بسیج راه نجات ملت‌ها شده است

امام جمعه کرمان گفت: رمز موفقیت‌های بی‌شمار بسیج را می‌توان در تفکر بسیجی خلاصه کرد که متکی بر خدا، ولایت‌پذیری و عدالت‌خواهی است.

تفکر بسیجی متکی بر ولایت‌پذیری و عدالت‌خواهی است / بسیج راه نجات ملت‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان به سالروز شهادت شهید دکتر شهریاری اشاره و اظهار داشت: شهادت دکتر شهریاری نشان داد که استکبار تنها عالمانی را که مردم را هدایت می‌کنند را مدنظر شهادت قرار نمی‌دهد، بلکه با همه کسانی که از نظر علمی تلاش می‌کنند در کنار اسامی بزرگی مانند بهشتی، مطهری و ... قرار می‌دهد و به شهادت می‌رساند.

امام جمعه کرمان، میلاد رسول اکرم(ص) را بسیار باشکوه عنوان و ابراز داشت: ایشان ماموریت تکمیل اخلاق را برای بشریت داشتند و دو بال اصلی تربیت را نیز در اختیار گرفتند، هیچ زمانی مردم را به سمت خود فرا نخواندند و هر تلاشی که انجام دادند، برای خدا و رضای خداوند بود.

وی ادامه داد: میلاد امام صادق(ع) را نیز در پیش داریم که ایشان نیز شاگردان زیادی داشتند و عالمان بزرگی را نیز تربیت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان شرایط دنیای کنونی را بسیار سخت و غرق در ظلم ارزیابی و خاطرنشان کرد: در شرایطی زندگی می‌کنیم که کودکان، زنان و جوانان زیادی به ویژه در فلسطین توسط گروه غاصبی که مورد حمایت استکبار جهانی قرار گرفته است، کشته می‌شوند، خانه‌های آنها ویران و زندگی برای آنان سخت و سخت‌تر می‌شود، امیدوارم بسترها فراهم شده و منجی عالم پا به عرصه ظهور بگذارد و جهان را از شر مستکبران نجات دهد.

علیدادی‌سلیمانی به هفته بسیج اشاره کرد و با بیان اینکه بسیج موفقیت‌های بزرگی را به وجود آورده است، ابراز داشت: 39 سال از تشکیل این نیروی مخلص می‌گذرد و رمز موفقیت‌های بی‌شمار بسیج را می‌توان در تفکر بسیجی خلاصه کرد که متکی بر خدا، ولایت‌پذیری و عدالت‌خواهی است.

وی ادامه داد: بسیج جریانی جوان‌گرا، اعتماد‌ساز، مخلص و توانمند است که در کشورهای دیگر راه نجات ملت‌ها شده است.

امام جمعه کرمان همچنین از نیروی دریایی برای دفاع جانانه از بنادر، سواحل و مرزهای آبی کشور، قدردانی کرد.

انتهای پیام/3388/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول