اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

در تهران می‌توانیم از تیم‌های عربستانی میزبانی کنیم

حلالی: همه تیم‌ها در آسیا از پرسپولیس می‌ترسند/ در گروه سختی قرار گرفتیم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا همه رقبا از تیم ما می‌ترسند.

حلالی: همه تیم‌ها در آسیا از پرسپولیس می‌ترسند/ در گروه سختی قرار گرفتیم

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مشخص شدن هم‌گروه‌های تیم پرسپولیس در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظر من قرعه سختی نصیب پرسپولیس شد، الاهلی عربستان تیم خیلی خوبی است و تیم السد قطر را هم کاملا می‌شناسیم و این مسئله باعث می‌شود تا کار در آسیا سخت‌تر شود، این را هم باید بگویم که وقتی پرسپولیس به فینال آسیا رسیده، این موضوع به خودی خود باعث می‌شود تا رقبا از ما بترسند. خوشبختانه بازیکنان جدید هم به این تیم اضافه خواهند شد و پرسپولیس با تقویت وارد مسابقات می‌شود. در کل تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود باید هر تیمی را ببرد. 

وی درباره اینکه بازی با الاهلی عربستان را چطور می‌بیند، اظهار داشت: با توجه به برگزاری میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران، حتی مسئولان فینال هم دیدند که در تهران امنیت وجود دارد و فکر می‌کنم مشکل بازی در ایران و عربستان حل شود تا بتوانیم در کشورمان از عربستانی‌ها میزبانی کنیم. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه تیم السد قطر را چطور می‌بینید، گفت: ما با آنها بازی کردیم و دو بازی السد مقابل استقلال را هم دیدیم و فکر می‌‌کنم شناخت کافی از السد داریم، هر چند که آنها هم ما را خیلی خوب می‌شناسند، در کل فکر نمی‌‌کنم کار سختی داشته باشیم و می‌توانیم از این گروه به مرحله بعد برویم. 

حلالی در پاسخ به این سؤال که ترجیح می‌دهید رقیب پرسپولیس در بازی پلی‌آف از ازبکستان باشد یا امارات، اظهار داشت: همه این تیم‌ها به یک اندازه سخت و دشوار هستند، اما به هر حال العین قوی‌ترین تیم امارات است و فکر می‌کنم النصر امارات از این تیم ضعیف‌تر باشد. فکر می‌کنم هر تیمی که به این گروه بیاید کار برایش سخت خواهد شد. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول