اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جای بازیکنان بزرگی مانند حدادی، نیکخواه و کاظمی خالی است

کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال: هر نتیجه‌ای بگیریم، به نام ایران تمام می‌شود

کاپیتان فعلی تیم‌ملی بسکتبال گفت: کار سختی مقابل استرالیا در پیش داریم، اما برای دفاع از نام ایران مقابل آنها قرار می‌گیریم.

کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال: هر نتیجه‌ای بگیریم، به نام ایران تمام می‌شود

آرن داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: خوشبختانه در این یک هفته تمرینات خیلی خوب و پرفشاری را برگزار کردیم. این اردو بیشتر مربوط به مرور سیستم‌ها و تاکتیک‌ها بود و بیشتر به بازی درون تیمی پرداختیم. قطعاً با دو بازی تدارکاتی مقابل قطر به شرایط بسیار خوبی خواهیم رسید و آماده‌تر خواهیم شد.

* جای بازیکنان بزرگ در تیم‌ملی خالی است

وی در مورد غیبت بازیکنان بزرگی مانند حدادی، نیکخواه و کاظمی گفت: آنها بازیکنان بزرگی هستند و مسلماً جایشان خیلی خالی‌است و تیم به آنها همیشه احتیاج دارد اما چیزی که در حال حاضر مهم است اینکه بازیکنانی که هستند باید با تمام توان بروند و بجنگند. چه ببریم و چه ببازیم نمی‌گویند فلان بازیکن بوده یا نبوده است، می‌گویند ایران برنده یا بازنده شده است. همه باید تلاش کنیم و جای بازیکنان بزرگی که نیستند پُر شود.

* مقابل استرالیا پیش بازنده نیستم و باید از نام ایران دفاع کنیم

کاپیتان فعلی تیم ملی بسکتبال در خصوص استرالیا گفت: بازی بزرگی را پیش رو داریم اما از پیش باخته نیستیم، ژاپن توانست این تیم را شکست دهد و با این شرایط ما هم می‌توانیم و باید از نام ایران در این مسابقه دفاع کنیم. تیم بسیار خوبی دارند و در خانه هم قرار است بازی کنند، باید با تمرکز جلو برویم، مسافت طولانی پرواز و تغییر ساعتی که وجود دارد تاثیرگذار است اما ما باید این مسائل را فراموش کنیم.

 

* حداقل به یک برد احتیاج داریم

داودی با اشاره به اینکه برای صعود به جام جهانی نیاز به یک برد از این دو مسابقه داریم، گفت: ما به همین منظور به مصاف استرالیا و فیلیپین می‌رویم، می‌خواهیم حداقل با یک برد برگردیم، فیلیپین هم شرایط خوبی در حال حاضر دارد و این تیم هم در خانه میزبان ما است، مسلماً این مسابقه هم چیزی از دیدار با استرالیا کم ندارد و جدال سختی برای ما محسوب می‌شود.

* تلاش می‌کنم تیم را از حواشی دور نگه دارم

وی در پاسخ به این سوال که کاپیتانی چقدر وظیفه‌ات را سنگین‌تر می‌کند، گفت: کاپیتانی مسئله‌ای است که کادر فنی در این اردو تصمیم گرفت که به من واگذار شود، من هم باید تلاشم را بیشتر کنم و بتوانم تیم را از حواشی دور نگه دارم. امیدوارم بتوانم از پس این مسئولیت به خوبی بر بیایم.

تیم ملی بسکتبال در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی 9 آذر با استرالیا و دوازدهم به مصاف فیلیپین می‌رود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول