اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت كردستان:

سنگ‌اندازي در مسیر صادرات كردستان خیانت به مردم است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت كردستان نسبت به سنگ‌اندازی برخي افراد و سازمان‌ها در مسير صادرات و توليد محصولات در كردستان اعتراض كرد و اين افراد و سازمان‌ها را خائن به همه ايرانيان معرفي كرد.

سنگ‌اندازي در مسیر صادرات كردستان  خیانت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان کردستان در سنندج اظهار کرد: روزی در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز تجلیل از صادرکنندگان کشور نامگذاری شده است و از ٢٩ مهر به مدت یک ماه این تجلیل‌ها در سطح کشور تداوم دارد.

وی افزود: سطح تولید کالاها در ها کشوری نشانگر فرهنگ، توانمندی و اقتدار آن کشور و توانمندی اقتصاد آن سرزمین است پس هر کسی به تبلور این توانمندی در این زنجیره کمک رسان باشد به تبلور این مرز و بوم کمک می‌کند و باید از وی تقدیر کرد و در راس این مهم صادرکنندگان قرار دارند.

دره‌وزمی خاطرنشان کرد: صادرکنندگان با انواع ناملایمات بین‌المللی دست و پنجه نرم می‌کنند و تلاش‌های آنان در این میدان قابل ستایش است چرا که صادرکنندگان سربازان عرصه اقتصاد ایران هستند و باید اقدامات آنان را ارج نهاد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: هر فعلی که کمک به تسهیل‌گری امور می‌کند باید انجام شود و در این راستا دست هر کسی که به حفظ و ارتقای تولید در کردستان و توسعه صادرات در این استان نماید را می‌بوسیم.

دره‌وزمی افزود: بحث پیمان‌سپاری ارزی برای صادرکنندگان کردستان مشکل ایجاد کرده است و امیدواریم که این مشکل حل شود و در آینده نزدیک خبرهای خوبی از این وادی دریافت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر فرد و سازمانی که مانع روند صادرات شود به همه ایرانیان خیانت کرده و مانع توسعه کشور شده است.

دره‌وزمی اظهار داشت: حفظ جریان تولید، تأمین کالاهای اساسی و کنترل بازار در کنار کمک به صادرات سیاست اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و این مهم را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی عنوان کرد: افتخار نیست برای هیچ مسوول اجرایی با یک دستور جلوی تولید یک کارگاه تولیدی را بگیرد و باید کمک به این عرصه نماییم نه اینکه سنگ‌اندازی کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: وقتی جلوی حساب‌های ارزی یک شرکت تولیدی کردستان با یک نامه به بانک مرکزی گرفته می‌شود نه تنها خیانت به مردم کردستان بلکه خیانت به تمام ایرانیان است.

دره وزمی در پایان سخنان خود اظهار داشت: دست هر کسی که به تولید و صادرات کردستان کمک کند را می‌بوسیم و امیدواریم روز به روز شاهد تقویت حمایت از تولید و صادرات در کردستان باشیم.

انتهای پیام/٧٦/٢٣٣٠

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول