اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

21 تکنیک سئو با بیشترین تاثیر گزاری در رتبه گوگل

یافتن بهترین رتبه و جایگاه در گوگل خود نمایش از موفقیت هر سایتی میباشد و با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی هر سایت که زمان بسیار زیادی را صرف آن میکند بهبود رتبه گوگل آن سایت میباشد در این مطلب بصورت خلاصه 21 تکنیک سئو که بیشترین تاثیر گزاری در رتبه گوگل را دارند را معرفی کرده ایم و به شما قول میدهیم که با رعایت آن ها براحتی میتوانید بهترین رتبه را در گوگل کسب کنید.

21 تکنیک سئو با بیشترین تاثیر گزاری در رتبه گوگل

زمانی که شما تصمیم به بهینه سازی و سئو کردن سایت خود میکنید، ممکن است خودتان بخواهید اینکار را انجام دهید یا اینکه به یک شرکت سئوکار برون سپاری کنید. این 21 تکنیک سئو که در این مقاله توضیح داده شده است در هر 2 حالت برای شما کاربردی میباشد.

وقتی با یک سئوکار در رابطه با بحث بهینه سازی یا سئو صحبت میکنید حتما با اشاره با اینکه در گوگل بیش از 200 فاکتور مختلف برای رتبه دادن به سایت ها وجود دارد و گوگل فقط سایت هایی را در نتایج بالاتر قرار میدهد که بتوانند همه آن ها را به بهترین نحو رعایت کرده باشند. اما دریغ از اینکه بعضی از این فاکتور ها شاید تاثیر بسیار کمی داشته باشند و حتی اولین سایت های دنیا هم همه این فاکتور ها را رعایت نکرده اند. بخاطر همین بهتر است که با داشتن اطلاعات دقیق درباره چند تا از تاثیر گزار ترین تکنیک های سئو سایت، بهترین رتبه و جایگاه را برای خودتان رزرو کنید.

لیست 21 تکنیک سئو با بیشترین تاثیر گزاری در رتبه گوگل :

1-بهینه سازی سایت برای RankBrain گوگل
2-یافتن بهترین کلمات کلیدی در سایت هایی مثل Reddit  (که اطلاعتی درباره داغ ترین اخبار ها، سرگرمی های جدید و فیلم و عکس و داستان را در اختیار کاربران قرار میدهد)
3-بروز رسانی، ارتقا وانتشار مجدد مطالب قدیمی سایت (تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت)
4-الگو برداری از آگهی های Adwords برای یافتن بهترین تایتل و عنوان مطالب و متای توضیحات
5-لینک های  شکسته ویکی پدیا یک فرصت مناسب برای شماست
6-بهترین کلمات کلیدی رقبای خود را بدست آورید
7-جوری مطلب بنویسید که همه آن را اشتراک گزاری کنند
8-لینک به سایت های معتبر
9-تنظیم صحیح Link Juice به برگه شماره 2 و 3
10-بهبود نرخ پاسخ در ایمیل ها و تعامل بیشتر با کاربران
11-حتما در یوتیوب فعالیت داشته باشید و مطالب خلاصه را برای توضیحات یوتیوب آماده بکنید.
12-نوشتن محتوای معنا دار
13-قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان و تایتل
14-استفاده از ویکی پدیا برای یافتن ایده مناسب درباره کلمات کلیدی و عنوان ها
15-از بهترین فرصت ها برای لینک گیری استفاده کنید
16-محتوای جامع با حداقل 1800 کلمه بنویسید
17-اولویت اولین لینک را فراموش نکنید
18-کلمات کلیدی خودتان را درست بکنید
19-با استفاده از ابزار های خاص، کلمات کلیدی کشف نشده را بیابید
20-با استفاده از Flippa، فرصت های ساختن پیوند خاص را پیدا کنید
21-از کنسول جستجو گوگل برای گرفتن بیشترین ترافیک استفاده کنید

نکته شماره 1: از پست های مهمان حتما جهت بهبود سئوی سایت خود استفاده کنید
نکته شماره2: با آموزش های سئو همیشه خود را بروز نگه دارید تا از تاثیر گزار ترین نکته ای سئو در جریان باشید
نکته شماره3: همیشه سعی کنید از متخصص ها و سئوکار ها مشاوره بگیریدو با انها در ارتباط باشید

 

1-بهینه سازی سایت برای RankBrain گوگل

گوگل از الگوریتم های هوش مصنوعی برای رتبه دهی سایت ها استفاده میکند بخاطر همین کیفیت محتوایی که نوشته میشود و از نظر معنا و مفهوم آن نیز یکی از معیار ها برای رتبه گرفتن محتوا میباشد و عمده تمرکز خود را در رابطه با نحوه تعامل کاربر با متن برای داشتن بهترین رتبه و جایگاه صرف میکند.

یکی از اصلی ترین تکنیک سئو همین بهینه سازی سایت برای الگوریتم هوش مصنوعی گوگل میباشد و با توجه به اینکه اگر گوگل نتواد بهترین رتبه و نتیجه را به بازدیدکننده نشان دهد کسی از گوگل استفاده نخواهد کرد بخاطر همین عکس العمل کاربران را تبدیل به یکی از معیار های اصلی رتبه دهی خود کرده است.

نحوه کار الگوریتم RankBrain گوگل و رتبه دادن به سایت ها و حساسیت آن بر روی عکس العمل کاربران را در زیر میتوانید مشاهده بکنید:

 

البته نباید با وجود رنک برین معیار های دگیر همانند کلمات کلیدی، بک لینک ها و... را نادیده گرفت، اما چیزی که مشخص میباشد این است که هر روز بیشتر رنک برین گوگل تاثیرات خود را نمایش میدهد. حتی چند وقت پیش خود گوگل نیز اعلام کرد که رنک برین یکی از 3 فاکتور اصلی برای رتبه دهی به سایت ها میباشد.

بصورت کلی گوگل 3 فاکتور برای رتبه دهی به سایت ها دارد:

محتوا
لینک
الگوریتم RankBrain

چگونه میتوان رتبه سایت را در الگوریتم رنک برین گوگل بهبود داد؟

شما میتوانید فقط با 2 اقدام ساده، رتبه خود را در این الگوریتم بهبود بخشید.

هر کدام در زیر توضیح داده شده است.

بهبود نرخ کلیک نسبت به رتبه

این الگوریتم بر اساس رفتار بازدید کنندگان رفتار میکند و بررسی میکند که کاربران بر روی چه نتایج و سایت هایی بیشتر کلیک میکنند.

و این برای گوگل به معنی: کاربران از این سایت خوششان می آید و بهتر است که این سایت را در لینک اول قرار دهم تا آنها به سایتی که بیشتر به آن علاقه مند هستند برسند و دقیقا همانند شکل زیر با شما رفتار میکند  رتبه شما را بهبود میبخشد


 

اما اگر سایت شما نتیجه مورد علاقه کاربران نباشد، یا به نوعی کاربران تجربه کاربری خوبی با سایت شما نداشته بشند این موجب میشود تا گوگل رفتار برعکس با سایت شما داشته باشد و اگر شما رتبه و جایگاه مناسب و خوبی دارید، این رتبه را از شما بگیرید و سایتی که بیشتر مورد علاقه کاربران است را نمایش دهد دقیقا همانند شکل زیر:


با توجه به شکل و توضیحات بالا بهبود CTR میتواند تاثیر زیادی برای سایت شما داشته باشد همچنین با به کار بردن اعداد و عناوین جذاب این نرخ را افزایش دهید.

مورد دوم، بهبود نرخ خروج یا همان Bounce rate و Dwell Time میباشد

بعد از بررسی بیش از 1 میلیون سایت بصورت نمودار رابطه نرخ خروج سایت و رتبه ای که سایت میتواند داشته باشد را در زیر قرار داده ایم:


همانطور که در شکل بالا مشخص است سایت هایی که کمترین نرخ خروج را دارند رتبه و جایگاه خیلی بهتری را دارند و همچنین با یک بررسی ساده و آنالیز لینک های اول گوگل میتوان به این نتیجه رسید که همه سایت هایی که در رتبه های اول گوگل هستند،  فعالیت زیادی بر روی بهبود نرخ خروج خود کرده اند.

دومین تکنیک سئو جهت داشتن بهترین رتبه و جایگاه

یافتن بهترین کلمات کلیدی در سایت هایی مثل Reddit  (که اطلاعتی درباره داغ ترین اخبار ها، سرگرمی های جدید و فیلم و عکس و داستان را در اختیار کاربران قرار میدهد)

این سایت با شعار جالبی که دارد با توجه به حجم بالای محتوا و اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میدهد میتواند یک منبع بسیار خوب برای یافتن بهترین کلمات کلیدی که ترند گوگل است باشد.

این سایت یک سیستم هوشمند برای جستجو در اختیار شما قرار میدهد همچنین با ترکیب کردن کلمات و جملات میتواند یک متن مفهومی خیلی مناسب را در اختیار شما قرار دهد. اگر با جستجوی این سایت به زبان انگلیسی کار کرده باشید حتما متوجه منظور من خواهید شد. با استفاده از کلمه های کلیدی که سرچ میکنید میتوانید یکی از بهترین کیورد ها برای بحث سئو را بدست آورید.

برای مثال اگر در سایت سایت درباره Link Building سرچ کنید اصطلاحاتی همانند " Content Strategy” را نیز خواهید دید دقیقا همانند شکل زیر:

[keyword example 1]


که این مورد برای سایت هایی که به زبان انگلیسی تولید محتوا انجام میدهند یکی از بهترین تکنیک ها میباشد.

بروز رسانی، ارتقا وانتشار مجدد مطالب قدیمی سایت (تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت)

زمانی که بحث از شعار های گوگل و یکی از وظایف اصلی هر مدیریت سایت میشود. محتوا خود را نشان میدهد. محتوا یکی از اصلی ترین قسمت های هر سایت میباشد.

اگر در سایت خود قبلا محتوایی را تولید کرده اید که با توجه به قوانین و شرایط آن موقع بوده است و الان در حال حاظر دیگر آن مقاله کاربردی نمیباشد حتما آن مقاله را به نسخه جدیدتر ارتقا دهید.

فرض کنید که شما یک مقاله درباره نصب اپلیکیشن بر روی گوشی های موبایل دارید. اگر مقاله شما به مرور زمان دیگر کاربردی نیست و منسوخ شده حساب میشود، همین الان شروع به بروزرسانی و ارتقا مقاله خود به آخرین تکنولوژی های روز بکنید. همچنین با توجه به اینکه شما قبلا یک مقاله داشته اید و این صفحه شما در گوگل هم رتبه و جایگاهی داشته باشد این مورد میتواند کاملا سایت شما را زنده کند.

الگو برداری از آگهی های Adwords برای یافتن بهترین تایتل و عنوان مطالب و متای توضیحات

فرقی نمیکند چه سایتی دارید، به هر حال استفاده صحیح از کلمات کلیدی در عنوان ها و پیدا کردن بهترین دیسکریپشن میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی سایت شما داشته باشد.

بر کسی پوشیده نیست با توجه به هزینه های نسبتا بالای تبلیغات گوگل، زمانی که رقبای شما از آن استفاده میکنند با حسیاسیت بسیار بالا بهترین کلمات کلیدی را انتخاب میکنند، همچنین خود ادورد قبل از انتشار آگهی میزان سرچ و یکسری اطلاعات دیگر درباره هر کدام از کلمات کلیدی را به شما میدهد و بخاطر همین میتوان به این نتیجه رسید سایت هایی که از گوگل ادورد استفده میکنند حتما یک بررسی برای یافتن کلمات کلیدی خود انجام داده اند

و شما میتوانید از این عنوان ها و توضیحات برای سایت خود نیز استفاده بکنید.

یک نمونه از این نوع آگهی را میتوانید در زیر مشاهده بکنید:

[Adwords Ads]


کلمه کلیدی که در بالا استفاده شده است ، بطری آب شیشه ای میباشد و همچنین با یک بررسی ساده رقبا میتوان متوجه شد که آنها نیز از کلمات دیگری در قبل از جمله "بطری آن شیشه ای " استفاده کرده اند همانند:

شیمیایی BPA-free
نگه دارند هیدراته Keep you hydrated
ماندگار Durable
قابل بازیافت Reusable

هم اکنون شما میتوانید براحتی یک تایلی را استفاده بکنید که همه این کلمات را با هم ترکیب کنید و به بهترین نتیجه برسید مثلا

[yoast title and description tag]


همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنید کلماتی که به کار برده شده اند، کلماتی هستند که میتوانند بیشترین کلیک را برای شما ایجاد کنند.

لینک های  شکسته ویکی پدیا یک فرصت مناسب برای شماست

زمانی که یکی از بزرگترین سایت های دنیا به شما لینک دهد این لینک برای گوگل بسیار ازشمند خواهد بود و میتواند تاثیر بسزایی در سئوی شما داشته باشد.

ما در این مقاله یکی از ترفند های گرفتن لینک از ویکی پدیا را در قالب تکنیک سئو توضیح خواهیم داد:

نحوه لینک گیری از ویکی پدیا

قبل از هر چیزی باید به شما بگویم که هر لینکی که بصورت لینک شکسته ویکی پدیا باشد برای شما 3 ویژگی خوب را خواهد داشت:

مقیاس پذیری
سئوی کلاه سفید
قدرت

 

که هر 3 این میتواند تاثیر خود را کامل نشان دهد.

نحوه گرفتن لینک از ویکی پدیا از طریق لینک های شکسته یا همان Dead Link

اگر با ویکی پدیا کار کرده باشید حتما میدانید که در این دانشنامه هر کسی میتواند هر مقاله ای را که میخواهد ویرایش بکند اما هر کاربری برای حذف کردن یکسری از لینک ها باید حتما آن لینک را به عنوان Dead link اضافه بکند به این معنی که اگر یک ویرایشگر دیگر خواست آن مقاله را ویرایش بکند بتواند آن لینک شکسته را با لینک دیگری جایگزین بکند. از طرفی ممکن است که زمانی که ویرایشگر در حال ویرایش آن مقاله میباشد، بصورت موقتی یک مشکل قطع و وصلی برای آن سایتی که لینکش در ویکیپدیا قرار گرفته است پیش آمده باشد و این یک مشکل موقتی باشد بخاطر همین ویرایشگران آن لینک را در حالت معلق قرار میدهند تا اگر یک ویرایشگر دیگر آمد و آن مقاله را بررسی کرد و بعد از مطمئن شدن از Dead Link  بودن آن لینک را حذف بکند یا اینکه یک لینک دیگر از همان سایت یا سایت دیگری که مناسب باشد را قرار دهد.

لینک های شکسته در ویکی پدیا همانند شکل زیر مشخص میشوند:

[wikipedia dead link]


شما میتوانید به جای سایت قبلی آدرس سایت خود را در این مقاله قرار دهید. برای انجام اینکار فقط باید چند قدم زیر را انجام دهید:

نحوه قرار دادن لینک در ویکی پدیا :

برای اینکار شما باید اول از همه در گوگل عبارت زیر را سرچ بکنید تا گوگل همه لینک های شکسته موجود در ویکی پدیا را برای شما نمایش دهد

site:wikipedia.org [keyword] + “dead link”

 

[google search string]


و شما سایت هایی همانند مورد زیر را مشاهده خواهید کرد:


[wikipedia entry in google]

روی سایت بالا کلیک بکنید و در صفحه جدیدی که برای شما نمایش داده میشود در کیبورد کامپیوترتان کلید های : Ctrl+ F را وارد کنید و عبارتdead link را سرچ کنید همانند شکل زیر:

[browser search ctrl f]


به همین ترتیب برای شما شکل زیر نمایش داده خواهد شد:


[wikipedia dead link 2]

و شما میتوانید با کلیک کردن بر روی دکمه "ویرایش" لینک خود را جایگزین لینک قبلی بکنید

همچنین ویکی پدیا لیست مقالاتی که دارای dead link هستند را در لینک زیر قرار داده است و دیگر حتی شما نیازی به سرچ در گوگل هم برای پیدا کردن آنها را نخواهید داشت و فقط با کلیک کردن روی لینک زیر میتوانید همه این صفحات را مشاهده بکنید.

 

بهترین کلمات کلیدی رقبای خود را بدست آورید

ابزار های متنوعی برای پیدا کردن کلمات کلیدی رقبا وجود دارد ، یکی از این ابزار ها سایت SEMRush یا سایت Spyfa میباشد.

که همانند شکل زیر لیست کلمات کلیدی اصلی سایت های رقیب را به شما نمایش میدهد

[keyword_rankings]


البته در نظر داشته باشید که ممکن است که رقبای شما هم سایتی های باشند که در انتخاب کلمات کلیدی استراتژی درستی نداشته اند بخاطر همین هیچ اجباری نیست که حتما کلمات کلیدی خود را از روی آنها انتخاب بکنید. اما حداقل میتوانید از روی سایتشان الگو برداری بکنید

 

جوری مطلب بنویسید که همه آن را اشتراک گزاری کنند

در حقیقت، اکثر محتوای آنلاین ارزش اشتراک گزاری را ندارند و اگر مطلبی دارای اشتراک گزاری هایی نباشد، گوگل به آن مطلب رنک و جایگاهی نخواهد داد.

در اینفوگرافیک زیر یک مطلب جذاب که ارزش اشتراک گزاری داشته باشد را قرار داده ایم که باید چه ویژگی هایی داشته باشد


همچنین جهت دریافت بیشترین اشتراک گزاری ها حتما از افزونه هایی که دکمه اشتراک گزاری را در قسمت های مختلف سایت اضافه میکنند استفاده بکنید. برای نمونه:


[Side of page floating social sidebar]

 

لینک به سایت های معتبر

هموراه گوگل در سبب بوده است تا از محتوایی استفاده بکند که بتوانند بیشترین اعتبار را داشته باشند، بخاطر همین مطالبی که دارای چندین ریفرنس و لینک های خارجی باشد میتواند تاثیر گزاری خوبی در گرفتن رتبه داشته باشد.

در زیر یک عکس قرار گرفته است که یک مقایسه بین سایت هایی میباشد که دارای لینک های خروجی هستند و صفحاتی که لینک خروجی ندارند

بصورت واضح میتوان مشاهده کرد صفحاتی که لینک های خروجی دارند همگی دارای رتبه و جایگاه خیلی بهتری هستند

[outbound link study]


پس دقت داشته باشید که یکی از معیار های گوگل و تکنیک سئو برای داشتن مطالب در لینک های بالاتر استفاده کردن از منابع دیگران میباشد.

 

تنظیم صحیح Link Juice به برگه شماره 2 و 3

عصاره لینک یا همان Link Juice اصطلاحی میباشد که ما بادرست کردن یک شبکه داخلی بین صفحات سایت و ارتباط دادن آن ها به یک صفحه خاص سعی میکنیم شرایطی را ایجاد بکنیم تا صفحه ای که به آن لینک داده ایم در گوگل رتبه و جایگاه بهتری را کسب کند.

دقیقا همانند شکل زیر:

[send pagerank internal links]


 

بهبود نرخ پاسخ در ایمیل ها و تعامل بیشتر با کاربران

در این تکنیک شما تغییراتی را در ایمیل های خود اعمال میکنید که موجب میشود بیشرین بازخورد را بدست آورید.

زمانی که شما یک ایمیل مارکتینگ میکنید، و کاربر در لیست ایمیل های خودش، سایت شما را نیز مشاهده میکند از خودش یک سوال میپرسد:

 این شخصی که برای من ایمیل ارسال کرده است کیست؟

چه چیزی میخواهند؟

برای اینکار شما باید در همان اول کار به این سوالات پاسخ دهید، برای جواب به سوالات کاربران شما میتوانید از کلمه زیرا استفاده بکنید

این کلمه مستقیما جواب کاربر را میدهد. در شکل زیر یک آمار بین سایت هایی که برای مشتریان خود ایمیل ارسال کرده اند و به کاربران خود اعلام کرده اند که مثلا:

 این ایمیل را ارسال کرده اند زیر میخواهند مشتریان خود را از همه انواع تکنیک سئو باخبر و مطلع بکنند


حتما در یوتیوب فعالیت داشته باشید و مطالب خلاصه را برای توضیحات یوتیوب آماده بکنید.

یوتیوب دومین موتور جستجوگر دنیا میباشد و بخاطر همین خیلی از کاربران هر سوال یا مشکلی که داشته باشند در یوتیوب نیز دنیال آن خواهند بود و همچنین حتی اگر در گوگل هم سرچ بکنند باز هم سایت یوتیوب رتبه و جایگاه بسیار مناسبی را خواهد داشت

همین موجب میشود تا اگر شما از تایتل و توضیحات مناسب و زیبا استفاده بکنید میتوانید هم صفحه یوتیوب خوبی داشته باشید و هم اینکه از طریق یوتیوب ترافیک خوبی را برای سایت خود ارجاع دهید.

نوشتن محتوای معنا دار

چند سال پیش بود که گوگل با انتشار الگوریتم مرغ مگس خوار تلاش زیادی کرد تا سایت هایی که محتوای درست و مناسب دارند بتوانند رتبه و جایگاه خوب را بدست آورند.

در یک بازه زمانی مدیران سایت ها برای اینکه بتوانند رتبه و جایگاه بالایی در گوگل داشته باشند،سعی میکردند کلمه کلیدی خود را به دفعات تکرار بکنند تا بتوانند بهترین رتبه را بدست آورند اما گوگل با الگوریتم مرغ مگس خوار توانست تشخیص دهد که کدام سایت ها محتوای معنا دار و با کیفیت تری را تولید میکنند.

بخاطر همین سعی نکنید که با قوانین چند سال پیش جلو برید و هم اکنون گوگل خیلی جلوتر از شما و با هوشمندی زیاد در حال پیشرفت میباشد.

[google hummingbird]


این الگوریتم با دقت و سرعت میتواند مترادف کلمات کلیدی استفاده شده درسایت را تشخیص دهد و با توجه به آن ها در نتایج جستجو تاثیر دهد.

 

قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان و تایتل

تایتل سایت از اصلی ترین قسمت ها وتاثیر گزار ترین بخش ها بر روی رتبه و جایگاه شما در گوگل میباشد.

برای اینکه بتوانید یک تایتل خوب داشته باشید باید حتما بهترین کلمه کلیدی خود را استفاده بکنید، اما گاهی اوقات شما میخواهید که یک مقاله داشته باشید که با 2 یا 3 کلمه کلیدی رتبه و جایگاه داشته باشد

برای اینکار میتوانید هر کدام از کلمات کلیدی خود را که در سایت منتشر کردید به آخر آن یک – اضافه بکنید و کلمه دوم خود را بنویسید

مقاله زیر را اگر مشاهده بکنید، در عنوان سایت خود از کلمه Seo Case Study استفاده کرده است با اینکه، عنوان آن کمی هم طولانی شده است اما بهترین کلمات را انتخاب کرده است

[Long tail keyword embed]


با اینکه این کلمه در اول عنوان و تایتل نیست اما باز هم تاثیر و جایگاه خود را بدست خواهد آورد

نتیجه سرچ کردن کلمه بالا و رتبه و آن:

[white hat SEO SERPs]


 

استفاده از ویکی پدیا برای یافتن ایده مناسب درباره کلمات کلیدی و عنوان ها

ویکی پدیا اطلاعاتی که دارد توسط کاربران وارد آن میبشود، بخاطر همین میتوانید با توجه به نوع محتوایی که در آن قرار میگیرد شما هم در سایت خود از این مطالب ایده بگیرید و تولید محتوایی انجام دهید.

فرض کنید که در طول روز چندین مطلب درباره قیمت دلار

آینده دلار

جایگزین دلار

خرید دلار

فروش دلار

و... در ویکی پدیا منتشر میشود

شما میتوانید با خود به این نتیجه برسید که کاربران علاقه مند به موضوع دلار هستند و شما هم شروع به تولید محتوا بر پایه این کلمه بکنید.

از بهترین فرصت ها برای لینک گیری استفاده کنید

لینک گیری جزء اجتناب ناپذیر در سئو میباشد، سعی کنید که همیشه از سایت هایی که دارای آتوریتی بیشتری نسبت به سایت شما هستند لینک هایی را تهیه بکنید، چه از طریق رایگان و چه با پرداخت هزینه و در قالب رپورتاژ

 

محتوای جامع با حداقل 1800 کلمه بنویسید

محتوای شما هر چقدر که جذاب تر و طولانی تر وجامع تر باشد بهتر میتوانید به پاسخ سوالات کاربران گوگل پاسخ دهید. همچنین اگر شما یک مقاله جامع و با تعداد کلمات طولانی و زیاد داشته باشید سایت های دیگر از مطالب شما استفاده خواهند کرد و به سایت شما لینک به عنوان منبع لنیک خواهند داد.

برای درک بهتر قدرت مقاله به عکس زیر دقت کنید:


در عکس بالا کاملا مشخص هست که سایت هایی که محتوای طولانی تری داشته اند رتبه و جایگاه خیلی بالاتری دارند.

اولویت اولین لینک را فراموش نکنید

اگر در سایت خود 2 لینک دارید میخواهید که گوگل یکی از آنها را بیشتر مدنظر داشته باشد و رتبه بهتری به آن بدهد، حتما آن لینک را به عنوان اولین لینک خود قرار دهید.

 

کلمات کلیدی خودتان را درست بکنید

اگر شما کلمه کلیدی خود را درست بکنید، همیشه لینک اول گوگل خواهید بود، لازم نیست که کار خاصی بکنید، بعضی اوقات کلمه کلیدی شما که قرار هست خودتان ابداع بکنید همان اسم برند شماست.

همچنین ممکن است که با توجه به وضعیت موجود در بازار و تسلط شما بر روی موضوع فعالیت سایت خود بدانید که برای چند ماه بعد یک محصول جدید یا سرویس جدید در سایت اضافه خواهد شد و بخاطر همین از همین امروز میتوانید کار های تولید محتوا و لینک گیری و.. را برای آن انجام دهید تا بتوانید بیشترین بازخورد را داشته باشید.

 

با استفاده از ابزار های خاص، کلمات کلیدی کشف نشده را بیابید

ممکن است در حوزه فعالیت شما هنوز رقبا نتوانسته باشند، کلمات کلیدی مناسب را پیدا بکنند بخاطر همین شرایط مناسبی میباشد تا خود شما تخقیقات رو شروع بکنید و کلماتی که از قلم افتاده اند را در سایت خود سئو کنید.

در این حالت هم سایت شما با کلماتی که نسبتا رقابتی ندارند میتواند رتبه های اول را داشته باشد و هم اینکه چون اولین نفر اقدام کرده اید، ممکن است که رقبای شما محتوای شما را هم کپی کنند.

با استفاده از Flippa، فرصت های ساختن پیوند خاص را پیدا کنید

Flippa اسم یک سایت واسط میباشد که وظیفه خرید و فروش سایت ها ر انجام میدهد و سایت های مختلف در جهان را میشود در آنجا برای فروش قرار داد.

شما میتوانید سایت های رنک اول را در آنجا تشخیص دهید و با استفاده از لینک گیری هایی که دارد، شما هم از همان الگو استفاده بکنید و لینک گیری سایت خود را بهبود ببخشید.

از کنسول جستجو گوگل برای گرفتن بیشترین ترافیک استفاده کنید

همیشه اطلاعات بیشتر موجب میشوند تا شما بهترین تصمیم را بگیرید، خود گوگل با استفاده از ابزار سرچ کنسول شما را قادر میسازد تا با استفاده از آماری که به شما میدهد مسیر بعدی خود را بشناسید و بتوانید نقاط و ضعف و قوت خود را بیابید و همه آنها را در سایت خود رفع بکنید.

با تشکر از همراهی شما در این مقاله، اگر سوال یا مشکلی درباره مشاوره سئو دارید حتما با سئوکار در ارتباط باشید تا مشکل شما پاسخ داده شود.

با تشکر.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول