اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 28 صفر

تمبر یادبود مراسم سنتی چهل‌و‌هشتم امامزاده آقاعلی‌ عباس رونمایی شد+ تصاویر

طی مراسمی با حضور نمایندگان شمال استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی آیین شست‌و‌شوی حرم امامزاده آقا‌علی‌ عباس با گلاب ناب قمصر کاشان انجام و از تمبر یادبود مراسم آیینی چهل‌و‌هشتم رونمایی شد.

تمبر یادبود مراسم سنتی چهل‌و‌هشتم امامزاده آقاعلی‌ عباس رونمایی شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، شام گاه سه‌شنبه و با حضور نمایندگان شهرستان‌های نطنز، کاشان، و آران بیدگل، اردستان، نائین و خور و بیابانک، مدیرکل پست استان اصفهان و جمعی از مسؤولان محلی مراسم آیین شستشوی حرم امامزاده آقا علی عباس با گلاب ناب قمصر کاشان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام قاسمی امام‌جمعه بادرود اظهار کرد: آیین سنتی چهل‌و‌هشتم از صدها سال پیش توسط مردم این منطقه برگزار می‌شده است و این آستان همواره پذیرای میلیون‌ها زائر و مجاور در طول سال است و این روز به‌عنوان روز زیارتی امام‌زاده آقا علی عباس محسوب می‌شود که مردم از اقصی نقاط میهن اسلامی برای زیارت به این مکان مقدس می‌آیند.

وی با اشاره به سفر سال ۱۳۹۵ مقام معظم رهبری به امامزاده آقاعلی‌عباس افزود: از آن تاریخ به بعد توجه زائران به این آستان بیشتر شده است و می‌طلبد مسؤولان برای رفع مشکلات و همچنین توسعه این آستان مقدس همه تلاش خود را به‌کارگیرند.

در ادامه مراسم رونمایی از تمبر یادبود مراسم آیینی چهل‌و‌هشتم آقا عباس رونمایی شد، غبارروبی از مضجع شریف و همچنین شست‌و‌شوی حرم با گلاب ناب قمصر کاشان از دیگر برنامه‌های امشب آستان مقدس همراه با مدیحه‌سرایی بود.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول