اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

هشدار پزشکان ژاپنی به گرمای شدید در زمان المپیک

پزشکان ژاپنی از کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو خواستند ساعات برگزاری برخی مسابقات را به دلیل گرمای بیش از حد تغییر دهند.

هشدار پزشکان ژاپنی به گرمای شدید در زمان المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس، گروهی از پزشکان ژاپنی امروز به کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020 توکیو اصرار کردند تا مسابقات ماراتن از ساعت 5:30 صبح آغاز شود.

به دنبال گرمای بی سابقه در ژاپن، این نگرانی به وجود آمده که افزایش بیش از حد دمای هوا، برخی از مسابقات را در المپیک 2020 تحت تاثیر قرار دهد.

کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته برگزاری بازی‌های توکیو نیز به این نگرانی‌ها آگاه هستند و دوی ماراتن را نیم ساعت زودتر یعنی از ساعت 7 صبح آغاز خواهند کرد. مسابقات پیاده‌روی از این ساعت هم زودتر آغاز می‌شود.

اما انجمن پزشکی ژاپن و انجمن پزشکی توکیو اعلام کردند که این کار کافی نیست، زیرا اکثر دوره‌ها هنوز در سطوح حرارتی خطرناک اجرا می‌شوند و فعالیت بدنی باید متوقف شود.

کیمیوکی یکی از اعضای انجمن پزشکی ژاپن در این خصوص گفت: ما واقعا در این خصوص نگران هستیم. این ریسک گرمازدگی نه فقط برای ورزشکاران بلکه برای نمایندگان کشور‌ها و مخاطبان نیز وجود دارد. این موضوع تقاضا برای خدمات اورژانسی را بیشتر می‌کند که تاثیرات جدی در نهادهای پزشکی خواهد داشت.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول