اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فرامرزیان مطرح کرد؛

وزارت ورزش هفته آینده به فدراسیون‌ها پرداختی خواهد داشت/فدراسیون‌ها لیست بازنشسته‌ها را اعلام کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش از فدراسیون‌ها خواست تا لیست اسامی بازنشسته‌ها را هرچه سریعتر اعلام کنند.

وزارت ورزش هفته آینده به فدراسیون‌ها پرداختی خواهد داشت/فدراسیون‌ها لیست بازنشسته‌ها را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، نشست وزیر با روسای فدراسیون‌ها امروز برگزار شد. در این نشست ژاله فرامرزیان معاون مالی وزیر گفت: واریز مرحله اول ۲۷ صدم درصد طبق لیست اعلامی فدراسیونها پرداخت شد و از فدراسیونها می خواهیم که اگر اعلامی می خواهند به هیات های استانی داشته باشند از طریق وزارت ورزش صورت بگیرد. برای پرداخت مرحله دوم ۲۷ صدم درصد نیز فدراسیونها تا هفته آینده لیست خود را به وزارت اعلام کنند تا طبق آن تخصیص ها داده شود. مرحله بعدی کمک های وزارت ورزش به فدراسیونها طبق یک دوازدهم، اوایل هفته آینده پرداخت می شود.

وی در خصوص ارز ثانویه، عنوان کرد: بعد از چند مرحله که بانک مرکزی فقط برای حوزه ورزش انجام داد به یک جمع بندی رسیدیم اما این ارز سقف دارد و باید با ملاحظه و طبق اولویت بندی هایی که معاونت قهرمانی دارد، اختصاص یابد. همچنین آیین نامه مالی و معاملاتی، هفته آینده به فدراسیونها ابلاغ می شود و از شما می خواهیم هر گونه پیشنهاد و نقدی دارید به ما انعکاس دهید. وارد کردن اطلاعات در سامانه حقوق و دستمزد برای تمامی مجموعه و زیر مجموعه های وزارت ورزش جوانان الزامی است.

معاون وزیر ورزش در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان، از فدراسیونها خواست هر چه سریعتر آمار و اطلاعات خود را برای همه نیروهای خود به وزارت ورزش اعلام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول