اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

با تاج درباره بازی ونزوئلا صحبت می‌کنیم

سلطانی‌فر: تماس با مجامع بین‌المللی تاثیرگذار نیست/ آزادی را باید مطابق با شرایط برای فینال آماده کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش این است ورزشگاه را مطابق با شرايط برای فینال آماده كنيم. بايد براي بليت فروشي فينال هم تدابیری داشته باشيم.

سلطانی‌فر: تماس با مجامع بین‌المللی تاثیرگذار نیست/ آزادی را باید مطابق با شرایط برای فینال آماده کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص فدراسیون هایی که در بازی‌های آسیایی 2018 نتیجه لازم را کسب نکرده‌اند، گفت: شنبه کمیته بررسی وضعیت فدراسیون ها در جاکارتا تشکیل می شود. ما با کسی رودربایستی نداریم. با هر کدام هم به شکلی برخورد می شود.

وی درباره وضعیت بوکس و عدم کسب نتیجه در اندونزی، اظهار داشت: رئیس فدراسیون بوکس 9 ماه است که به آمده و خیلی فنی نیست که عملکرد این فدراسیون با رئیس قضاوت شود.

سلطانی‌فر در ادامه درباره قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی و همین طور ارتباطاتی که برخی از روسای فدارسیون‌ها با مجامع بین‌المللی داشته‌اند، تصریح کرد: ما ملزم هستیم قانون را اجرا کنیم. تماس ها خیلی تاثیرگذار نیست مجامع بین‌المللی به قوانین کشورها احترام می گذارند. از طرفی استعلام ها هم کار قشنگی نیست.

وزیر ورزش درباره دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال ایران گفت: در دو هفته گذشته با بلاروس و آذربایجان مذاکره داشتیم، تیم های بدی نیستند و هر دو استقبال کردند. قرار است با تاج در مورد ونزوئلا و بازی های دوستانه صحبت کنیم. ما فیفا دی را در آذر داریم و قرار است انتخاب کنیم شاید غیر از این کشورها یکی حریف ایران باشد.

سلطانی‌فر درباره اینکه ورزشگاه آزادی مشکلات زیادی دارد، عنوان کرد: در 10 جبهه در آزادی کار انجام می شود. خودم روزانه گزازش می گیرم. تلاش این است ورزشگاه را مطابق با شرایط برای فینال آماده کنیم. باید برای بلیت فروشی فینال هم تدابیری داشته باشیم. سفیر ایران در ژاپن دوست من است. ارتباطات گسترده می کنیم تا با توکیو همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول