اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

دبیر فدراسیون بسکتبال:

جلسه با ملی‌پوشان صرفا برای حواشی اخیر نبود/ صعود به جام‌جهانی به مو بند است

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: جلسه با ملی پوشان صرفا به خاطر حواشی اخیر نبود و در مورد مسائل مختلف صحبت شد و نظرات آنها را دریافت کردیم.

جلسه با ملی‌پوشان صرفا برای حواشی اخیر نبود/ صعود به جام‌جهانی به مو بند است

مسعود عماری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه با ملی‌پوشان بسکتبال برای بررسی حواشی اخیر رخ داده پیرامون تیم ملی اظهار داشت: دعوت از ملی پوشان صرفا به خاطر حواشی اخیر نبود و در مورد مسائل دیگر و روزهای حساس پیش رو برای صعود به جام جهانی صحبت کردیم و نظرات بچه‌ها را دریافت کردیم. ملی پوشان هم خودشان مسائلی را مطرح کردند و قرار است با همفکری کارها را انجام دهیم و پیش برویم.

وی ادامه داد: فدراسیون در چند ماه گذشته درگیر حواشی بوده که برخی در در فضای مجاری مطرح می‌کنند و برخی دوست نداشتند تیم ملی شرایط خوبی داشته باشد. مسائلی هم که پیش آمد باید در خود خانواده بسکتبال حل شود. تمام تلاش ما این است که شرایط برای بسکتبال خوب باشد و مسیر درستی را پیش برویم. خطا ممکن از سوی هرکسی سر بزند، اما اینکه چطور با آن برخورد و حلش کنیم مهم است.

دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه به نظر می‌رسد بحث‌ها در مورد دوغ و ماست بهانه بوده و مشکلات فراتر از این چیزهاست، عنوان کرد: شما خودتان چه فکری می‌کنید؟ به هرحال هر بازیکن خواسته‌ای دارد و ما هم باید شان و منزلت افراد را حفظ کنیم، اما سعی می‌کنیم اصل و قوانین را زیر پا نگذاریم. اگر بازیکنان را به جلسه دعوت می‌کنیم برای این است که به آنها ارزش قائل هستیم.

وی در مورد اینکه آیا قبول دارید باید همدلی کادرفنی و سرپرستی و بازیکنان باید بیشتر باشد، تاکید کرد: قطعا همینطور بوده و ما هم دنبال انجام همین کار هستیم. 

عماری در پایان یادآور شد: در جلسه بعدی کمیته فنی فدراسیون، در مورد مسائل مطرح شده با ملی‌پوشان صحبت خواهیم کرد. واقعیت این است که صعودمان به جام جهانی به مو بند است و نباید این مسائل در کارمان تاثیر بگذارد. بسکتبال مسائل بسیار مهمتری دارد و باید آنها را اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول