اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ظرفیت نایب قهرمان یا قهرمان پاراآسیایی را داریم

شهنازی: فدراسیون های بین المللی مشکلی با تغییر بازنشسته ها ندارند

دبیرکل ملی المپیک گفت: با فدراسیون‌های بین‌المللی تماس داشتیم و اعتقاد آنها این است که اگر این جایگزینی‌ها براساس انتخابات دموکراتیک انجام شود و از طریق مجمع عمومی باشد، مشکلی ندارد.

شهنازی: فدراسیون های بین المللی مشکلی با تغییر بازنشسته ها ندارند

شاهرخ شهنازی دبیرکل ملی المپیک در مراسم استقبال کاروان پاراآسیایی کشورمان در فرودگاه امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: این پیروزی بزرگ را به همه ملت عزیز ایران تبریک عرض می‌کنم، این جوان‌ها و قهرمان‌های باغیرت چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان نشان دادند که از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند، حتی اگر در این مسابقات کمی بخت یار کاروان ما بود، می‌توانستیم حتی جایگاه دومی را هم به دست بیاوریم، البته بنده امیدوار هستم و این را از خداوند متعال هم می‌خواهم که در دوره‌های آینده بتوانیم نایب قهرمانی و حتی قهرمانی را هم به دست بیاوریم، چون من این ظرفیت را در ورزشکاران ایرانی می‌بینم. 

وی در ادامه افزود: به هر حال با پیگیری برنامه‌های برنامه‌ریزی شده و ممارست ورزشکاران و تأمین منابع مالی و با استفاده صحیح‌تر از امکانات سخت‌افزار، ما قطعا خواهیم توانست در دوره‌های آینده در رتبه‌های بالاتر قرار بگیریم و این اصلا دور از دسترس و دور از ذهن نیست. قطعا غیرت ایرانی و تلاش جوانان ایرانی می‌تواند این مهم را به سرانجام برساند. 

دبیرکل ملی المپیک در خصوص بحث مدیران بازنشسته در ورزش کشور، اذعان داشت: این قانونی که تصویب شده است قانونی است که مجلس محترم شورای اسلامی آن را تصویب کرده و دولت هم موظف به اجرای آن است. ما با فدراسیون‌های بین‌المللی تماس داشتیم و اعتقاد آنها این است که اگر این جایگزینی‌ها براساس انتخابات دموکراتیک انجام شود و از طریق مجمع عمومی باشد مشکلی ندارد. معمولا روالی در فدراسیون‌های جهانی وجود دارد که با رؤسای برخی از فدراسیون‌های جهانی مذاکره کردیم و کمیته بین‌المللی المپیک در این زمینه بعد از ملاقات‌های اخیری که به ریاست محترم ملی المپیک با آنها برگزار کرده، ان‌شاءالله مشکل خاصی در ورزش کشور ما پیدا نخواهد شد. 

شهنازی در خصوص وضعیت مشکلات تجهیزاتی و آب و برق آکادمی ملی المپیک تأکید کرد: خوشبختانه شب گذشته جلسه‌ای را برگزار کردیم. تعمیراتی در سخت‌افزاری آکادمی ملی المپیک انجام شده، الان آکادمی ملی المپیک دارای آب گرم است و ورزشکاران می‌توانند از آن استفاده کنند، ولی تعمیرات اساسی چون نیاز به بودجه‌های بیشتری دارد و ما در حال دریافت بودجه‌های آن از سازمان برنامه و بودجه هستیم، فکر می‌کنم دو یا سه ماه برای تعمیرات اساسی آکادمی ملی المپیک زمان نیاز داریم. ما تعمیرات موقت را انجام داده‌ایم و تمامی امکانات و تجهیزات آکادمی فعلا قابل استفاده است. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول