اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بازی‌های المپیک جوانان 2018 - بوینس آیرس

نتایج دوومیدانی کاران ایران در استیج اول مشخص شد

ملی پوش دوومیدانی کشورمان در استیج اول پرش سه گام المپیک جوانان آرژانتین در رده هفتم قرار گرفت.

نتایج دوومیدانی کاران ایران در استیج اول مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مسابقات دوومیدانی بازی های المپیک نوجوانان (آرژانتین 2018) از روز پنجشنبه 19 مهرماه در بوینس آیرس آرژانتین آغاز شده و نمایندگان دوومیدانی ایران که محمدرضا رحمانی فر (پرتاب دیسک)، مهدی رضایی (100 متر) و حمیدرضا کیا (پرش سه گام) هستند به همراه علی رضایی به عنوان مربی و سرپرست به این دوره از بازی ها اعزام شده اند. نمایندگان کشورمان در استیج اول مسابقات به رقابت با رقبای خود پرداختند که نتایح آن به شرح زیر است:

محمدرضا رحمانی فر در پرتاب دیسک با ثبت رکورد 54.34 متر در رده هفتم جدول رنکینگ پرتابگران قرار گرفته و بهترین نتیجه او در استیج اول و دوم تعیین کننده نتیجه او در جدول پرتابگران خواهد بود. استیج دوم مسابقه پرتاب دیسک امشب (یکشنبه) 22 مهرماه برگزار می شود.

مهدی رضایی در دسته سوم مقدماتی 100 متر با زمان 10.99 ثانیه در گروه خود چهارم شد و به مرحله نهایی گروه B دوندگان ره یافت. رضائی در رده بندی دوندگان 100 متر در استیج اول با اختلاف یک صدم ثانیه نسبت به ورزشکار نفر هشتم در جایگاه نهم ایستاد و به دور نهایی در گروه B راه نیافت. استیج دوم 100 متر در گروه B فردا (دوشنبه) 23 مهرماه برگزار خواهد شد. 

حمیدرضا کیا در پرش سه گام به پرشی به طول 15.28 متر در جایگاه هفتم استیج اول ایستاد. استیج دوم این مسابقه روز سه شنبه 24 مهرماه برگزار می شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول