اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

در حال حاضر بهترین و آماده ترین قلی‌پور هستم

قلی‌پور: تا جهانی بعدی تصمیم به خداحافظی ندارم /30 کیلو از حریفانم سبک تر هستم

نماینده سنگین وزن تیم ملی ووشو ایران گفت: به هیچ عنوان تصمیم به خداحافظی ندارم و تمام تلاشم را می‌کنم تا در مسابقات جهانی دوره بعدی نیز حضور داشته باشم.

قلی‌پور: تا جهانی بعدی تصمیم به خداحافظی ندارم /30 کیلو از حریفانم سبک تر هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات جام جهانی ووشو در حالی آبان ماه به میزبانی چین پیگیری خواهد شد که تیم ملی ووشو ایران نیز برای حضور در این رقابت‌ها راهی این دوره از مسابقات خواهد شد. حمیدرضا قلی پور نماینده سنگین وزن تیم ملی ووشو ایران نیز برای رسیدن به خوش رنگن ترین مدال راهی این مسابقات خواهد شد. وی در طول مسابقات جهانی روسیه از ناحیه پا با مصدومیت روبرو شده بود که خوشبختانه در حال حاضر در بهترین شرایط قرار دارد و آماده حضور در مسابقات جام جهانی چین است. قلی پور به عنوان نماینده سنگین وزن تیم ملی ووشو ایران راهی شانگ‌های چین خواهد شد.

گفت‌وگو‌ی حمیدرضا قلی پور با خبرگزاری فارس را در ادامه می‌خوانید:

فارس: شرایط آمادگی شما پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی ووشو چین چطور است؟

شرایط بسیار خوبی دارم و فکر می‌کنم در حال حاضر از همیشه آماده‌تر هستم. هر چند نسبت به حریفانم خیلی وزنم پایین‌تر است، اما ناامید نیستم. اختلاف وزن زیادی با حریفانم دارم اما من می‌توانم در بحث سرعت و تکنیک در مبارزاتم استفاده کنم و این نقطه قوت من مقابل حریفانم است. فکر می‌کنم از سبک‌وزن‌ ترین نماینده‌ای که قرار است در مثبت 90 کیلوگرم مبارزه کند من 30 کیلو سبک‌تر هستم. 

فارس: بعد از مسابقات جهانی روسیه با مصدومیت کوچکی که داشتی آیا تمرینات را پیگیری می‌کردی و یا اینکه برای رفع آسیب دیدگی در تلاش بودی؟

سال گذشته پس از کسب مدال نقره در مسابقات جهانی روسیه یک مصدومیت کوچکی داشتم که ابتدا برای رفع آن وقت گذاشتم و تلاش زیادی کردم. پس از رفع مصدومیت بلافاصله تمریناتم را آغاز کردم و تا به امروز مدام تمریناتم را پیگیری می‌کردم و خوشخبتانه شرایطم در حال حاضر بسیار امیدوار کننده است.

فارس: صحبت‌هایی مطرح بود مبنی براینکه تصمیم به خداحاظی از دنیای قهرمانی داری، آیا این موضوع صحت دارد؟

نه به هیچ عنوان تصمیم به خداحافظی ندارم من تمام تلاشم را می‌کنم تا در مسابقات جهانی دوره بعدی نیز آماده شوم. 

فارس: با توجه به اینکه نفرات حاضر در مسابقات جام جهانی ووشو مشخص هستند، آیا برای مبارزه کردن با آنها که اختلاف وزن زیادی هم باهم دارید، برنامه‌ریزی کرده‌ای؟

در مسابقات جام جهانی نفرات اول، دوم و سوم مشترک مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنند. من پیش از این در مسابقات جهانی روسیه با همه این حریفان مبارزه کرده‌ام. کاملا شناخت خوبی از هم داریم، من  روی تمام حریفانم برنامه‌ریزی کرده‌‌ام البته ممکن است برخی از کشورها به دلایل مختلفی در این مسابقات نماینده نداشته باشند و یک سانداکار دیگری را فدراسیون جهانی برای حضور در این وزن معرفی کند و کسی از او شناخت کامل نداشته باشد، در غیر این صورت تمام نفراتی که در مسابقات جهانی روسیه مدال آور بوده‌اند و قرار است در جام جهانی چین مبارزه کنند را به خوبی می‌شناسم.  

 

فارس: و صحبت پایانی شما...

پس از مسابقات جهانی روسیه از مسابقات فاصله داشتم، اما به هیچ عنوان از تمریناتم فاصله نگرفتم.در حال حاضر بهترین و آماده ترین حمید قلی‌پور هستم که تا به حال انقدر آماده نبوده‌ا‌م، فقط مشکل من کمبود وزن است، برای این موضوع هم برنامه‌ریزی کرده‌‌ام و قطعا از نقاط قوت خودم برای شکست حریفانم  استفاده خواهم کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول