اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اولویت ما انتخاب سرپرست برای قایقرانی است

اسبقیان: پرونده روسای بازنشسته در حال بررسی است

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: در وزارت ورزش سوابق روسای بازنشسته در حال بررسی است و تکلیف به زودی مشخص می‌شود.

اسبقیان: پرونده روسای بازنشسته در حال بررسی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدشروین اسبقیان در حاشیه مراسم رالی خانوادگی گفت: خدا را شاکریم در راستای توسعه ورزش امروز فدراسیون موتورسواری مسابقه رالی خانوادگی را برگزار می‌کند. اتفاقات خوبی را در این فدراسیون شاهد بودیم. استانهای زیادی فعال شده اند و 10 هزار ورزشکار سازمان‌یافته داریم. امروز هم به منظور نشاط در خانواده‌ها در راستای سیاست‌های وزارت ورزش این مسابقه خانوادگی برگزار شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اینکه تکلیف بازنشسته‌ها چه می‌شود و برنامه شما برای انتخابات روسای فدراسیون‌ها چیست، عنوان کرد: ما قبلا قانون بازنشسته‌ها را داشتیم دوستانی که در انتخابات شرکت کردند با قانون ایثارگری حضور داشتند. حالا طبق قانون جدید بازنشسته‌ها در صورتی که جانباز بالای 50 درصد باشند، یا فرزند شهید و یا 3 سال اسارت داشته باشند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

اسبقیان ادامه داد: باید سوابق و پرونده‌های روسایی که بازنشسته هستند را بررسی کنیم که البته این موضوع اتفاق افتاده و دوستان باید جای خود را به دیگران بدهند. با دستور وزیر ورزش در اسرع وقت این اتفاق می‌افتد و فدراسیون‌هایی که روسایشان بازنشسته هستند و شرایط حضور ندارند، باید پست خود را ترک کنند. این قانون به ما ابلاغ شده و همه با قانون جمهوری اسلامی ایران احترام می‌گذاریم. 

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در پاسخ به فارس درباره انتخابات فدراسیون قایقرانی و اینکه دوره 4 ساله امینی به پایان رسیده، انتخابات فدراسیون چه زمانی برگزار می‌شود، عنوان کرد: به نظر می‌رسد در چند روز آینده سرپرست فدراسیون قایقرانی مشخص می‌شود. البته احتمال ثبت‌نام مجدد وجود دارد. بعد هم تاریخ انتخابات را اعلام می‌کنیم.

وی درباره اینکه ثبت‌نام از نامزدها یک بار انجام شده، گفت: بله اما چون در بین نامزدها بازنشسته وجود دارد باید سوابق آنها بررسی شود. به همین دلیل وقتی برخی از نامزدها شرایط ثبت‌نام ندارند این فرصت برای دیگران فراهم خواهد شد. در درجه اول ما به دنبال تعیین سرپرست هستیم و بعد ثبت‌نام مجدد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول