اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین- روسیه

مراسم قرعه کشی مسابقات 5 وزن دوم برگزار شد/ حضور بذری در نیمه‌نهایی 5 وزن اول

مراسم قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه، ظهر امروز به وقت محلی برگزار شد.

مراسم قرعه کشی مسابقات 5 وزن دوم برگزار شد/ حضور بذری در نیمه‌نهایی 5 وزن اول

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 28 کشتی‌گیر حضور دارند محمد رمضان‌پور در دور نخست به مصاف ماگومد حاجی کاسونوف از آذربایجان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده آیسین وینکوروف و سیمن ولادمیراف از روسیه کشتی می‌گیرد. در همین وزن مجید داستان در دور اول با ایگور دروزیانوف از روسیه کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور بعد به مصاف برنده نیکولای ایوانوف از روسیه و جوزف مولنار از مجارستان کشتی می‌گیرد.

در وزن 70 کیلوگرم فرزاد عموزاد خلیلی در دور اول با یوگنی زاخاروف از روسیه مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان الدار امانگلدی از قزاقستان و لاویون مایس از آمریکا می‌رود. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم که 13 نفر شرکت کرده‌اند کمیل قاسمی در دور اول به مصاف اینکار یرموکامبت از قزاقستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان دمیتریس میهایلوس از لیتوانی و گنادی کودینوویچ از آلمان می‌رود. ابراگیم سعیداف از بلاروس و آنزور بولتوکایف از روسیه از کشتی‌گیران مطرح حاضر در این وزن هستند.

تیم ایران در اوزان 79 و 92 کیلوگرم نماینده نداشت و مسابقات پنج وزن دوم روزهای جمعه و شنبه برگزار می‌شود.

* بذری  به نیمه نهایی رسید

نتایج نمایندگان کشورمان در ۵ وزن نخست این مسابقات نیز به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم پوریا ترکمان پس از استراحت در دور اول در دور ایگور پتروف از روسیه را با نتیجه 4 بر 4 از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل دیگر حریف روس با نتیجه 13 بر 3 شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی در دور نخست رومان میخایلوف از روسیه را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و در دور دوم نیز مقابل ماریک کوت از استونی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. بیابانی در کشتی سوم خود با نتیجه 4 بر 4 مغلوب حریف روس خود شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند برای کسب مدال برنز در مسابقات شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

در وزن 86 کیلوگرم احمد بذری در دور اول مقبال ایوان بوریسوف از روسیه با توجه به مصدومیت و حاضر نشدن این کشتی گیر به پیروزی رسید وی در دور بعد اویتومن اورگودول نایب قهرمان آسیا و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از مغولستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

دروزن 97 کیلوگرم مسعود خواجه صالحانی در دور نخست با نتیجه 13 بر صفر مقابل آیون بولتونوف از روسیه به پیروزی رسید. وی در دور بعد نورماگمد گادجیف از آذربایجان با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و باید منتظر حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول