اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

قسیم عثمانی: اعضای فراکسیون امید از دولت «دلخور» و «سرخورده» اند

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: کم توجهی دولت به فراکسیون امید مجلس، باعث دلخوری و سرخوردگی اعضای این فراکسیون شده است.

قسیم عثمانی: اعضای فراکسیون امید از دولت «دلخور» و «سرخورده» اند

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد قسیم عثمانی عضو فراکسیون امید مجلس در گفت و گو با روزنامه آرمان گفت: فراکسیون امید زمانی که موفق شد کرسی‌های زیادی در مجلس کسب کند، جریان اصلاح‌طلب بسیار امیدوار بود که بتواند هم در مجلس نقش مهم و برجسته‌ای داشته باشد و هم نقطه اتکا و اطمینان دولت باشد، اما هرچه زمان گذشت شاهد بودیم که نقش فراکسیون امید در تحولات مجلس کاهش پیدا کرد و از سویی برخی نمایندگان که با «لیست امید» وارد مجلس شده بودند سر از فراکسیون‌های دیگر درآوردند. بنابراین از تعداد اعضای فراکسیون امید کاسته شد. 

وی افزود: دولت هم به جای اینکه نقطه اتکا و تمرکزش بر فراکسیون امید و قاطبه نمایندگان اصلاح‌طلب باشد، با کم‌توجهی به فراکسیون که دولت را از خود می‌دانست، رفتار کرد. با این وجود طی این مدت فراکسیون امید در حمایت از دولت نقش خود را به نحو شایسته‌ای ایفا کرده است، اما عمده رفتار دولت با فراکسیون، کم‌توجهی بوده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اکثریت اعضای هیات دولت تلاششان جلب توجه و رضایت مخالفان دولت بوده، حتی توجهی که به گروه مخالف دولت شده هرگز به طیف هوادار دولت نشده است، خاطرنشان کرد: در همه جهان گرایش عمده دولت‌ها به طیف یا حزب اکثریت پارلمان است و تمام تلاششان هماهنگی با جریان اصلی سیاسی حامی دولت است، اما متاسفانه دولت آقای روحانی و شخص ایشان، عکس این مساله عمل کرده است، به‌طوری که عمده خواسته‌های منطقه‌ای نمایندگان طیف‌های دیگر را مورد توجه بیشتری قرار داده و در راه تحقق منویات آنها گام برداشته ‌است. در مقابل درخواست‌ها و انتظارات فراکسیون (اصلی‌ترین حامی دولت در مجلس) در آخر قرار می‌گیرد که معمولا اصلا به مرحله اجرا هم نمی‌رسد. این امر باعث نوعی دلخوری و سرخوردگی اعضای فراکسیون امید نسبت به دولت شده است. 

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول