اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

بازی‌های آسیایی 2018 - اندونزی

محمدیان: عملکرد بانوان نسبت به دوره قبل رشد محسوسی را نشان می‌دهد

معاون امور بانوان وزارت ورزش گفت: در مجموع عملکرد بانوان نسبت به دوره های قبل رشد محسوسی را نشان می دهد و این بسیار خوب است، در واقع بانوان ما عملکرد رضایت بخشی داشتند.

محمدیان: عملکرد بانوان نسبت به دوره قبل رشد محسوسی را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس، فریبا محمدیان در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش و جوانان گفت: عملکرد همه رشته هایی که زنان در هجدهمین دوره بازی های آسیایی شرکت کردند یکسان نبود در بعضی از رشته ها موفق نبودیم و در برخی از رشته ها به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردیم.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد بانوان نسبت به دوره های قبل رشد محسوسی را نشان می دهد و این بسیار خوب است، در واقع بانوان ما عملکرد رضایت بخشی داشتند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:هم مسئولان وزارت ورزش،کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان در استانها تلاش بسیار کردند که من شخصا قدردانی می کنم. در پایان رقابت‌ها عملکرد تک تک رشته ها در فضایی کاملا کارشناسی دقیقا مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا انشالله برای حضور در رویدادهای بعد با رفع تلاش ضعف، بهترین تیمها برای کشور افتخار آفرین باشند.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول