اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی

موسوی: قطر سطح بالا کار کرد/ امیدوارم همراه بسکتبال و واترپلو طلا بگیریم

ملی پوش والیبال ایران با اشاره به اینکه قطر فراتر از انتظار کار کرد، گفت: امیدوارم همه رشته‌های ایران که این روزها بازی دارند، طلا بگیرند.

موسوی: قطر سطح بالا کار کرد/ امیدوارم همراه بسکتبال و واترپلو طلا بگیریم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی، سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران پس از صعود به فینال بازی های آسایی اظهار داشت: حساسیت بازی نیمه نهایی همیشه هست تیم قطر بهتر از چیزی که انتظار داشتیم بازی کرد.‌فکر میکنم قطر یکی از تیم های سطح بالای حال حاضر اسیاست. اگر بدشانس نبودند و به ما نمی خوردند قطعا فینال بازی می کردند. بازی قبلی تیم های چین تایپه تایپه و کره را هم دیدیم. این تیم می توانست ‌آن ها را شکست دهد.
وی افزود: خیلی خوب شروع کردند و در شروع کار بازی با روند نزدیک دنبال می شد اما به تدریج در ست های بعد اختلاف ایجاد کردیم تا توان خود را برای بازی فینال بگذاریم.
موسوی خاطرنشان کرد: امیدوارم که والیبال و بسکتبال هر دو طلا بگیرند.‌ شنیده ام واترپلو شانس مدال است و اگر بازی فردا را ببرد فینالیست می شود. امیدوارم همه رشته هایی که این روزهای اخر بازی دارند طلا بگیرند. تا اینجا کاروان ایران خوب کار کرده است و طبق انتظار نتیجه گرفته است.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول