اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

حمایت مشترک وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری از فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت آب و پساب

با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی؛ در راستای همکاری‌های شکل‌گرفته میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد توسعه فناوری‌های آب معاونت علمی؛ فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت آب و پساب حمایت می‌شود.

حمایت مشترک وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری از فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت آب و پساب

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ در نشستی که با حضور نادر قلی ابراهیمی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی  و جمشید اسماعیلی  مدیرکل نظارت بر طرح-های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات فناوری برگزار شد، بر حمایت از فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت آب و پساب که با همکاری شرکت‌‌های دانش‌بنیان انجام خواهد می‌شود، تأکید شد.

نادر قلی ابراهیمی دبیر ستاد در این نشست استقبال  و آمادگی ستاد برای مشارکت در طرح‌های فناورانه را اعلام کرد.

نشستی با حضور جمشید اسماعیلی  مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات فناوری، نادر قلی ابراهیمی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی  و جهانگیر پر همت  قائم‌مقام دبیر ستاد و  همچنین علی‌اصغر اعلم الهدی مسئول کارگروه آب برگزار شد، که در این نشست برافزایش همکاری ستاد و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌منظور حمایت از فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت پساب تأکید شد.

در پایان این جلسه پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ میان ستاد و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه شد، تا در اولین فرصت ممکن بررسی‌های لازم صورت و اقدامات لازم انجام پذیرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول