اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی

گنج زاده به راحتی فینالیست شد/ اولین طلا در انتظار کاراته ایران

نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در مرحله نیمه نهایی با شکست کاراته‌کای قرقیزستانی به راحتی راهی فینال بازی‌های آسیایی اندونزی شد.

گنج زاده به راحتی فینالیست شد/ اولین طلا در انتظار کاراته ایران

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی، هفتمین روز از هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی از صبح امروز(شنبه) آغاز شده است و در نخستین روز از رقابت‌های کاراته حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده نمایندگان کشورمان به روی تاتامی می‌روند.

گنج زاده در نیمه نهایی به مصاف عادل شادیکانوف نماینده قرقیزستان رفت و با شکست این کاراته کا به فینال بازی‌های آسیای اندونزی راه یافت.

ابتدا سجاد گنج زاده نماینده سنگین وزن تیم ملی مردان کشورمان در دور نخست به دلیل حاضر نشدن  «رزق اله تنتیش» نمایند  فلسطین راهی دور بعد شد. گنج زاده در گام‌ دوم با طارق حمدی از عربستان مبارزه کرد و این کاراته کا را با نتیجه4 بر یک  این کاراته کا را شکست داد. نماینده عربستان قهرمان امیدهای جهان و بزرگسالان آسیا است.

گنج زاده در وزن 84+کیلوگرمسابقه حضور در بازی‌های آسیایی را دارد اما موفق به کسب مدال نشده است.  یک طلا ویک نقره قهرمانی جهانی 2014 و 2016،‌ یک طلا و2 نقره قهرمانی آسیا در سالهای 2013، 2015 و 2017، نقره بازیهای جهانی 2017، نقره جوانان جهان 2009، برنز دانشجویان جهان 2014، طلا بازیهای کشورهای اسلامی 2017، 6 طلا و🥉یک برنز لیگ جهانی کاراته وان در سالهای 2013 تا 2018 گوشه‌ای از افتخارات گنج زاده در طول این سال‌ها است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول