اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی

رستمیان: تنها مشکل ما گرمی هواست/نمی‌توانم قول مدال بدهم

ملی‌پوش تپانچه ایران گفت: اکثر رقبایم را می‌شناسم چرا که در تورنمنت‌های قبلی با آنها رقابت داشته‌ام. تلاشم را می‌کنم اما قول مدال نمی‌دهم.

رستمیان: تنها مشکل ما گرمی هواست/نمی‌توانم قول مدال بدهم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی، هاینه رستمیان بانوی تیرانداز تپانچه کشورمان در خصوص شرایطش برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. از زمان حضور در پالمبانگ امروز سومین جلسه تمرینی خود را برگزار کردم که تمرین رسمی به شمار می رفت که خوشبختانه توانستم آمادگی خود را به نمایش بگذارم.

وی ادامه داد:کمی از لحاظ آب و هوایی مشکل داریم و اینکه دمای هوا در سالن محل برگزاری بازی ها بسیار گرم است. در این چند روز تنها مشکل برای تمرینات همین بود که امیدوارم تا فردا بتوانند به این مشکل سر و سامان بدهند.

رستمیان اضافه کرد: البته سالن 10 متر شرایط بهتری نسبت به سالن 25 متر دارد و این کار را برای همه ورزشکاران این رشته سخت کرده است. این مشکل فقط مختص به من و یا کاروان ایران نیست. ما سعی کردیم بدون توجه به این کاستی ها کار خودمان را انجام دهیم.

ملی‌پوش تپانچه ایران ‌در خصوص شرایط حریفانش برای کسب مدال در بازی های آسیایی 2018 خاطرنشان کرد: اکثر رقبایم را می شناسم چرا که در تورنمنت های قبلی با آنها رقابت داشته ام.کشورهایی مثل چین،کره و هند از رقیبان اصلی ما به شمار می‌روند که از قهرمانان المپیک و جهانی در ترکیب خود بهره می برند و این کار ما را سخت تر می کند.

رستمیان در پایان گفت: شرایط سخت میزبان شامل حال همه تیم ها می شود و همانطور که آنها تلاش‌شان را برای کسب مدال انجام می‌دهند، ماهم بیکار نمی‌نشینیم و تمام تلاش خود را میکنیم اما واقعا نمی توانم قول مدال و رنگ مدال بدهم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول