اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

به منظور بررسی اوضاع جاری کشور

مجمع عمومی و کنگره سالیانه حزب مردمی اصلاحات برگزار می‌شود

در جلسه ماهانه حزب مردمی اصلاحات تصمیم گرفته شد که مجموع عمومی و کنگره سالیانه حزب به زودی برگزار شد.

مجمع عمومی و کنگره سالیانه حزب مردمی اصلاحات برگزار می‌شود

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس جلسه ماهیانه حزب مردمی اصلاحات، صبح امروز(جمعه 26 مرداد) برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دبیرکل حزب، محمّد زارع فومنی و اکثر اعضاء محترم شورای مرکزی و بازرسین محترم حزب برگزار شد، تصمیماتی بدین شرح اخذ گردید:

۱- اوضاع جاری کشور از جمله اعتراضات بحق مردم عزیز ایران مورد بررسی قرار گرفت و به روزنامه صدای اصلاحات مأموریت داده شد تا مشکلات مردم را با درج در روزنامه و دفاع از حق مردم در حوزهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی، بیشتر پیگیری کند.

۲- حزب مردمی اصلاحات به زودی مجمع عمومی و کنگره سالیانه و فوق العاده برگزار می‌کند تا اوضاع جاری کشور را سریعاً مورد بررسی قرار داده و از تمام جناح‌ها دعوت می‌شود تا با راه‌کارهای برون رفت از وضعیت موجود و پیشنهادات عملی در این همایش بزرگ ملی ما را یاری رسانند تا سریعا مشکلات معیشتی، اشتغال، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مردم عزیز ایران را پیگیری نماید.

3- این حزب به عملکرد دولت فعلی نمره ضعیف می‌دهد و معتقد است دولت سریعا وزرایی که عملکرد قابل قبولی نداشته و سن کاری آنها گذشته را تغییر دهد و معاونین وزرا را هم که ناکارمدی دارند و مدیرانی که انگیزه لازم را ندارند برکنار کند.

4- حزب از دستگاه قضایی انتظار برخورد شدید با مقامات متخلف و فرزندان آنها که دارای رانت هستند را دارد، حتی اگر در سه قوا نفوذ داشته باشند بدون ملاحظه برخورد قاطع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول