اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

شبهه و شایعه

از شایعه تا واقعیت

خریداری سکه توسط «قائم مقام کمیته امداد»شایعه است

درحالی برخی از کاربران با انتشار نام امیرمنصور برقعی مدعی شدند، قائم مقام کمیته امداد، ۱۱ هزار سکه خریداری کرده که این موضوع صحت ندارد و یک تشابه اسمی باعث به وجود آمدن این شایعه شده است.

خریداری سکه توسط «قائم مقام کمیته امداد»شایعه است

گروه شایعه تا واقعیت: پس از انتشار اسامی ده نفر از خریداران عمده سکه که حدود ۱۷۰ هزار قطعه سکه پیش خرید کرده‌اند توسط خبرگزاری فارس(اینجا) برخی گمانه‌زنی ها در این باره به وجود آمد.

تعدادی از کاربران فضای مجازی مدعی شدند که «امیر منصور-ب» که تعداد  ۱۱ هزار و پانصد قطعه سکه پیش خرید کرده همان امیرمنصوربرقعی قائم مقام کمیته امداد و معاون سابق احمدی‌نژاد است.

 

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که قائم مقام کمیته امداد، متولد سال 1336 شمسی است درحالی که فرد خریدار سکه متولد سال 1340 است.

همچنین امیرمنصور برقعی در گفت‌وگویی ضمن تکذیب خرید 11 هزار و 200 سکه گفت: منکر وجود این اسم در لیست خریداران سکه نمی شوم ولی این فرد من نیستم و فقط با من تشابه اسمی دارد.

قائم مقام کمیته امداد با بیان اینکه ای کاش در این گزارش دیگر مشخصات شناسنامه ای مانند نام پدر و شماره کارت ملی نیز درج شود تا موجب اشتباه نشود، تاکید کرد: با شفافیت در اقتصاد کاملا موافق هستم، ولی من تا کنون هیچ سکه ای خریداری نکرده ام.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول