اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

بازی‌های آسیایی 2018 - اندونزی

تیم مشترک کره‌ای‌ها از پوشیدن یونیفرم نایک خودداری کرد

به دلیل تحریم‌هایی که علیه کره‌شمالی وجود دارد، ورزشکاران تیم مشترک کره‌شمالی و جنوبی از پوشیدن یونیفرم نایک در بازی‌های آسیایی خودداری کردند.

تیم مشترک کره‌ای‌ها از پوشیدن یونیفرم نایک خودداری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در حالی از 18 اگوست به طور رسمی آغاز می‌شود که ورزشکاران کره‌شمالی و جنوبی قرار است علاوه بر رژه مشترک در مراسم افتتاحیه، در 3 رشته (بسکتبال بانوان، کانوئینگ، روئینگ) نیز به صورت مشترک شرکت کنند.

در حالی که برندهای معروف جهان مانند نایک علاقمندی خود را برای حمایت از این تیم اعلام کرده‌اند، اما این تیم مشترک از پوشیدن لباس با برندهای معروف خودداری کرده است.

ورزشکاران کره‌شمالی به دلیل ترس از تخلف به خاطر تحریم‌هایی که علیه پیونگ‌یانگ هست، از پوشیدن لباس‌های برند خودداری کرده‌اند.

کره‌شمالی به خاطر اینکه تحریم است نمی‌تواند وسایل لوکس از جمله تجهیزات ورزشی را وارد کشورش کند این در حالی است که کمپانی نایک اسپانسر تیم ملی بسکتبال کره‌جنوبی است. قرار است یک اسپانسر محلی یونیفرم تیم ملی مشترک کره‌ای‌ها را در بسکتبال بانوان تهیه کند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول