اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

جام جهانی 2018 روسیه

پنالتی‌زن ناکام پرتغال مقابل بیرانوند به فکر خداحافظی با تیم پرتغال نیست

ابرستاره فوتبال پرتغال و جهان که در زدن ضربه پنالتی به دروازه‌بان ایران ناکام بود، با وجود حذف از جام جهانی به فکر وداع با تیم ملی نیست.

پنالتی‌زن ناکام پرتغال مقابل بیرانوند به فکر خداحافظی با تیم پرتغال نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته «کریستیانو رونالدو» لحظات تلخی را تجربه کرد.او در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه شاهد باخت 2 بر یک تیمش بود و هر چه کوشید نتوانست مانع حذف از جام شود.

رونالدو که یک بازی قبل‌تر یعنی در جدال با ایران، در زدن ضربه پنالتی به علیرضا بیرانوند، ناکام بود، در مورد احتمال وداعش با پیراهن ملی اظهار داشت:اکنون وقت مناسبی نیست که درباره آینده بازیکن و مربی حرف زد.باید در این مورد فکر کرد.

 

ستاره رئال مادریدی در مورد تیمش نیز حرف زد:به تیم ملی افتخار می‌کنم.این تیم جوان و قدرتمند است و در آینده می‌تواند برای کسب عنوان بجنگد.ما با سربلند از جام خارج می‌شویم.

پیکارهای روسیه چهارمین حضور کاپیتان پرتغالی‌ها در جام‌های جهانی بود. زیرا در جام‌های 2006، 2010، 2014 و 2018 حضور یافته و 38 بازی در جام‌های جهانی و جام ملت‌های اروپا انجام داده است.

پیش‌‌بینی می‌شود وی تا یورو 2020 در تیم ملی پرتغال بماند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول