اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

مرعشی راه حل گرانی ارز را پیدا کرد؛ «حصر» برداشته شود!

حسین مرعشی، برای رفع مشکلات اقتصادی، سخن از رفع حصر به میان آورد!

مرعشی راه حل گرانی ارز را پیدا کرد؛ «حصر» برداشته شود!

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین مرعشی، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه سال 88 به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با روزنامه دولتی ایران گفت:

آقای روحانی باید اعمال مسئولیت‌های خود به‌عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را جدی‌تر بگیرد. آقای روحانی باید بپذیرد که کشور دیگر در یک شرایط عادی نیست. آقای روحانی باید با مردم حرف بزند، باید با قشرهای مختلف مردم، با سیاسیون نشست‌هایی را برگزار و مشورت کند، آقای روحانی باید به رهبری نزدیک‌تر شود. زیرا امروز روز وحدت برای مقابله با ترامپ است.

وی در پاسخ به این سؤال که شما چه پیشنهادی هم به دولت و هم به ارکان کشور دارید،افزود:پیشنهاد ما این است که ما همه اختلافات داخلی، اعم از مسأله حصر تا مسائل باقیمانده از سال 88، همه این مسائل را حل و فصل کنیم، به یک وحدت بسیار تعیین‌کننده و باشکوه برگردیم و با وحدت تمام با سیاست‌های خصمانه ترامپ مقابله کنیم.

مرعشی تصریح کرد: در این مسیر باید با همه کشورهای دنیا، منهای ترامپ و حامیان منطقه‌ای او، حتی با مخالفان داخلی ترامپ در آمریکا گفت‌وگو و صحبت کنیم و کنفرانس‌های مختلفی برگزار و رفت‌وآمد کنیم، حقانیت خود را اثبات و از حقوق خود دفاع کنیم و حتی اگر لازم شد، بخشی از ریاضت‌ها را تحمل کنیم تا از این بحران عبور کنیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول