اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

ماه‌ها بلاتکلیفی به آخر رسید

پایان بی‌مهری‌ها به خالق روز نیروی دریایی/ احداث میدان دریادار همتی در سمنان آغاز شد

ماه‌ها بلاتکلیفی به آخر رسید تا پایانی بر بی‌مهری‌ها به خالق روز نیروی دریایی باشد؛ احداث میدان دریادار همتی در سمنان از امروز آغاز شد.

پایان بی‌مهری‌ها به خالق روز نیروی دریایی/ احداث میدان دریادار همتی در سمنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد ناظم‌رضوی شهردار سمنان ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی میدان دریادار همتی در سمنان اظهار داشت: در سالروز عملیات افتخارآمیز بیت‌المقدس و روز آزادسازی خرمشهر،  عملیات اجرایی احداث این میدان فاخر آغاز شد.

وی اظهار داشت: شهر سمنان این افتخار را دارد که زادگاه این دلاورمرد بزرگ بوده و همه ما برای معرفی این قهرمان ملی مسؤول هستیم و نباید بگذاریم در زادگاهش گمنام بماند؛ از این‌رو، طرح احداث میدانی به نام این شهید از سال‌ها قبل مطرح و کارهای آزادسازی اطراف میدان به همت همکارانمان در سنوات قبل انجام شد.

شهردار سمنان با اشاره به موقعیت مناسب میدان گفت: این میدان در تقاطع و تلاقی چند محور اصلی شهر قرار گرفته و در مجاورت باغات و استخر کدیور است و تبدیل به یک منطقه گردشگری مناسب خواهد شد.

وی با قدردانی از همراهی و مساعدت اعضای شورای شهر و فرمانداری برای اصلاح هندسی میدان و انتخاب یک طرح فاخر برای این میدان ابراز امیدواری کرد؛ این میدان یکی از میادین منحصربه‌فرد کشور شود و یادمان خوبی برای معرفی فرمانده قهرمان ناوچه پیکان و دلاورمردی های نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گفته شهردار سمنان، این میدان چهار هزار مترمربع مساحت دارد و یادمان آن یکی از یادمان‌های بزرگ کشور است که در چهار طبقه و ارتفاع هشت متر بنا خواهد شد.

شهردار سمنان ابراز امیدواری کرد: کار ساخت این میدان تا پایان امسال به پایان برسد.

 

انتهای پیام/2568/ی/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول