اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

گلستان مقصد گردشگری

جنگل دلند یکی از جاذبه‌های گردشگری گلستان + تصاویر

اگر قصد مسافرت به جنگل‌های شمال ایران را دارید جنگل دلند استان گلستان یکی از زیباترین جنگل‌های تفریحی است که هر ساله گردشگران بسیاری به این مکان مسافرت می‌کنند و از بودن در این جنگل لذت می‌برند.

جنگل دلند یکی از جاذبه‌های گردشگری گلستان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پارک جنگلی و سرسبز دلند در ۶۵ کیلومتری مرکز استان گلستان قرار دارد و به دلیل ویژگی‌های منحصربه فردی که دارد همه ساله گردشگران بسیاری این مکان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.

جنگل دلند در مسیر جاده تهران – مشهد قرار دارد و هرساله مسافران بی‌شماری از اقسا نقاط مختلف ایران از این مسیر عبور می‌کنند و ساعتی را در این پارک به استراحت می‌پردازند.

یکی از مسائلی که باعث می‌شود که گردشگران این مکان را برای گردش خود انتخاب کنند وجود امکانات رفاهی و آب و هوای ایده‌آل و مطبوع است که پارک جنگلی دلند دارای امکانات رفاهی مناسبی از قبیل راه آسفالته، سیستم روشنایی، آب آشامیدنی، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، تلفن بین‌شهری، پارک کودک، بوفه و محل اسکان برای گردشگران است.

پارک جنگلی دلند از جنگل‌های انبوه پوشیده شده است و جزو آن دسته از پارک‌های جنگلی است که امکانات تفرجگاهی مناسبی از قبیل میز، نیمکت، آب آشامیدنی، سرویس بهداشتی و نمازخانه دارد.

مسافرانی که این مکان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کردند حتما چادر برای استراحت در این پارک را به همراه داشته باشند و از بودن در این جنگل نهایت لذت را ببرند زیرا پارک جنگلی دلند قابلیت‌های تفرجگاهی ویژه‌ای دارد و مورد استفاده وسیع مسافران بین راهی قرارمی‌گیرد.

پارک جنگلی دلند دارای امکانات تفرجگاهی مناسبی است و وجود درختان رنگارنگ در این جنگل فضای گردشگری را زیبا و دلنشین کرده و محیط را جذاب تر می‌کند.

پس از اولین سفر به این شهرستان و انتخاب این پارک جنگلی؛ از اینکه چرا تاکنون این منطقه را برای گردش انتخاب نکرده‌اید حسرت خواهید خورد زیرا این مکان دارای چشم‌انداز بسیار زیبایی است و هوای فوق‌العاده مطبوعی دارد.

پارک جنگلی دلند در حدود 11 کیلومتری غرب شهرستان آزادشهر قرار گرفته است و مسافرانی که استان گلستان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند در این چند روز باقیمانده عید باستانی نوروز می‌توانند یک سری به پارک جنگلی دلند بزنند و برای داشتن یک سفر خاطره انگیز و یک اقامت دلنشین از این منطقه به یادگار عکسی نیز بگیرند تا در آینده خاطره به یادماندنی شود.

افرادی که از این پارک بازدید می‌کنند اغلب در فصول بهار و تابستان به این مکان می‌آیند و اکثر این افراد از اهالی همین منطقه و شهرهای اطراف و یا زائران و مسافران مشهد مقدس هستند.

انتهای پیام/40/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول