اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

فارس خبر می‌دهد

میانجیگری ربیعی میان شرکای کار/ نشست‌های فوق‌العاده صبح فردا برگزار می‌شود

وزیر کار به منظور کاهش سطح اختلافات شرکای کار فردا صبح پیش از آغاز نشست شورای عالی کار نشست‌های جداگانه‌ای با حضور نمایندگان گروه‌های کارگری و کارفرمایی برگزار خواهد کرد.

میانجیگری ربیعی میان شرکای کار/ نشست‌های فوق‌العاده صبح فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نشست امروز شورای عالی کار که با حضور سه وزیر اقتصادی دولت (کار، صنعت و اقتصاد) برگزار شد به دلیل اختلافات بسیار به فردا موکول شد.

در این نشست مقرر شد تا وزیر کار به طور جداگانه‌ای فردا از 8 صبح تا 12 ظهر نشست‌های جداگانه‌ای را با گروه‌های کارگری و کارفرمایی برگزار کند.

به نظر می‌رسد وزیر کار درصدد است تا پس از جمع‌بندی نظرات کارگران و کارفرمایان پیشنهادات را به نشست شورای عالی کار ببرد تا سطح اختلاف‌نظرها به کمترین حد ممکن برسد.

به گزارش فارس، گروه‌های کارگری و کارفرمایی به همراه دولت به توافقی دست پیدا کرده‌اند که این بار هزینه‌های سبد معیشت کارگری را طبق قانون در نظر بگیرند تا علاوه بر افزایش دستمزد میزان تورم بخشی از قدرت عقب‌مانده کارگران جبران شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول