اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

با همراهی آنسامبل زهی شهرزاد

ارکستر و کُر «بل کانتو» آثار جوزپه وردی را اجرا کردند/ آخرین پروژه از پنج گانه اُپراهای وردی

ارکستر و کُر «بل کانتو» به رهبری نیما پناهی‌ها در آخرین اجرای خود در سال ۹۶ با همراهی آنسامبل زهی شهرزاد آثاری از اُپراهای جوزپه وردی را اجرا کرد.

ارکستر و کُر «بل کانتو» آثار جوزپه وردی را اجرا کردند/ آخرین پروژه از پنج گانه اُپراهای وردی

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، «لذت آواز» که عنوان جدیدترین پروژه بل کانتو از اُپراهای ایتالیایی است با اجرایی از اُپراهای جوزپه وردی در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت. ارکستر و کُر بزرگ بل کانتو به رهبری نیما پناهی‌ها که در سال های اخیر اجرا کننده اُپراهای ایتالیایی در ایران بوده، در آخرین اجرای خود در سال ۹۶ با اجرایی از اُپراهای وردی روی صحنه رفت.

در ابن کنسرت که با همراهی آنسامبل زهی شهرزاد و هنرمندی سارا صوفی به عنوان نوازنده پیانو و با هنرنمایی هم‌خوانان آواز زیبا در کُر بزرگ بل کانتو انجام گرفت، قطعاتی از اُپراهای نابوکو، لاتراویاتا، ایل تراواتوره، ریگولتو و ارنانی ساخته جوزپه وردی اجرا شدند.

نیما پناهی ها رهبر ارکستر و کُر بزرگ بل کانتو که پیش از این پروژه‌های «آواز زیبا»، «شور آواز»، «نبض آواز» و «جادوی آواز» را روی صحنه برده بود این بار «لذت آواز»، آخرین پروژه از پنج گانه اُپراهای وردی را به روی صحنه برد.

در کنسرت اخیر بل کانتو تینا جانه گرمی، یگانه حسینی نیا، نیلوفر سهی، نگار نوراد و هادی اسماعیلی به عنوان نوازندگان آنسامبل شهرزاد، همچنین ارغوان منتظری به عنوان نوازنده فلوت و سارا صوفی سیاوش به عنوان نوازنده پیانو به همراهی خوانندگان آواز زیبا در کُر بزرگ بل کانتو به هنرنمایی پرداختند.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول