اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

فراخوان پانزدهمین جشن تصویر سال منتشر شد

پانزدهمین «جشن تصویر سال» و «جشنواره فیلم تصویر» در رشته‌های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور و فیلم از اول تا بیستم اسفندماه ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

فراخوان پانزدهمین جشن تصویر سال منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ پانزدهمین دوره‌ «جشن تصویرسال» و «جشنواره فیلم تصویر» از اول تا بیستم اسفندماه 1396 همچون دوره‌های گذشته در رشته‌های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور و فیلم با در اختیار داشتن کلیه‌ی نگارخانه‌ها و تالارهای نمایش خانه‌ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

امسال در کنار نمایشگاه سالانه در رشته‌های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور دو بخش ویژه مسابقه و نمایشگاه «یزد؛ شهر جهانی» و «ایران ساخت» در کنار مسابقه عکس «ایران ما» و «عکس‌های موبایلی» در نظر گرفته شده است.

همچنین در ادامه رویکرد ویژه به‌ جوانان، جایزه جوانان زیر ۲۵ سال به‌ یاد و نام محسن رسول‌اف هنرمند جوانی که شهریور ماه سال ۱۳۸۷ در سانحه سقوط هواپیما درگذشت، در رشته‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم از طریق آرای هیات داوری خاص هر رشته اهدا خواهد شد.

بخش «جشنواره جشنواره‌ها» همچون گذشته با همراهی سازمان سینمایی کشور، فیلم‌های برنده‌ در جشنواره‌های فیلم برگزار شده در طول سال 1396 ایران به‌عنوان بخش جنبی جشنواره فیلم تصویر نمایش داده می‌شوند.

امسال هم فیلم‌های برنده و برگزیده‌ بخش هنر و تجربه جشنواره فیلم فجر، جشنواره سینما حقیقت، جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشن خانه سینما از اول تا بیستم اسفندماه 1396 در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران به‌نمایش در می‌آید.

مبلغ ورودیه‌ برای بخش ویژه (یزد و ایران‌ساخت) هر یک ۱۵ هزار تومان، مبلغ ورودیه بخش ویژه عکس «ایران ما» ۱۵ هزار تومان، مبلغ ورودیه‌ بخش ویژه عکس‌های موبایلی ۱۵ هزار تومان، مبلغ ورودیه برای شرکت‌کنندگان بخش گرافیک و کاریکاتور (آزاد و جوان) ۱۵ هزارتومان و مبلغ ورودیه برای شرکت‌کنندگان بخش فیلم (آزاد و جوان) ۲۵ هزارتومان در نظر گرفته شده است.

مهلت ارسال آثار از اول تا ۲۵ دی‌ماه درنظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://tassvir.com مراجعه کنند یا با شماره‌های 88824103 و 88824373 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول